بهترین ابزار برای کار این است که شما همیشه بتوانید آن را همراه داشته باشید و توشیبا Z30-B لپ تاپی است که این امکان را به خوبی برای شما فراهم می‌کند. این لپ تاپ فوق العاده سبک و قابل حمل، با صفحه نمایش 13 اینچی همراه با پردازنده قدرتمند Core i7 نسل پنجمی به بدنه‌‌ی نسبتا کوچک که رنگ جذابی دارد متصل است. طراحی ظاهری این مدل نسبت به نسل قبلی تغییری نداشته و شاهد سخت افزار بروزتری در آن هستیم.

طراحی و دوام

توشیبا Portege Z30t-B برای هرکاری که شما می‌خواهید انجام دهید، آن را پوشش می‌دهد.بدنه این لپ تاپ به رنگ تیره‌ی مسی و آلومینیومی است که نه تنها جذاب، بلکه با دوام است.
نوت بوک در واقع ساخته شده از آلیاژ منیزیم (که توشیبا آن را "بدنه‌ی سخت" نامیده است) است. این شرکت ادعا می کند که صفحه کلید Z30t-B مقاوم در برابر نشت است و رایانه از طریق تست استرس زیست محیطی HALT کاملا آزمایش شده است. از این آزمایش برای کشف نقاط ضعف محصول جدید و رفع آن ها استفاده می شود.

Toshiba Portege Z30-B طراحی
هنگامی که نوت بوک را باز کنید، شاهد همان رنگ جذاب تیره که در بدنه بیرونی استفاده شده بود، خواهید بود. کلیدهای Chiclet سبک سیاه و سفید هستند. صفحه نمایش 13 اینچی دارای یک وب کم یکپارچه است که فقط بالای آن قرار دارد. Z30t-B تنها 1.2 کیلوگرم وزن دارد و به راحتی می‌توانید آن را با یک دست حمل کنید.

کیبورد و تاچ پد

صفحه کلید Chiclet-style است که برای تایپ کردن یادداشت ها و اسناد عالی است و می‌تواند تجربه‌ای عالی از تایپ کردن را به شما ارائه دهد. اگرچه کلیدها یک طرفه کوچک هستند اما فاصله بین آنها به خوبی رعایت شده، بنابراین مکان بسیار زیادی برای انگشتان شما وجود دارد. ارتفاع کلیدها 1.5 میلی متر و نیاز به 63 گرم نیروی فشار دارد. (هرچند ما کلید های لپ تاپ را که نیاز به حداقل 50 گرم نیرو دارند، ترجیح می دهیم.)
صفحه کلید همچنین دارای نور پس زمینه است که برای تایپ کردن در مکان‌های تاریک عالی است.
پد لمسی 4 مگا پیکسل 3.25 اینچ کمی لغزنده است اما دقیقا همانطور که در مسیر دسکتاپ حرکت می‌کنید پیش روی می‌کند. حرکات دو انگشت مانند پیمایش و بزرگنمایی به طور مداوم کار می‌کنند، اما گاها تاخیر در انجام آن مشاهده می‌شود. حرکات سه و چهار انگشت، مانند کشیدن سه انگشت برای نشان دادن دسکتاپ، به طور پیش فرض غیر فعال شده است. اما حتی زمانی که فعال شدند، گاهی اوقات کار نمی‌کردند و این موضوع باعث می‌شد که باز حرکت را تکرار کنیم.

کیبورد Toshiba Portege Z30-B

مانند دیگر نوت بوک های متمرکز بر کسب و کار، این نوت بوک برای شما یک قلم اشاره‌گر را فراهم می‌کند که عملکرد بسیار دقیقی را انجام می‌دهد تا نیاز نباشد که شما انگشتان خود را از ردیف Home بردارید. دو دکمه‌ای که در بالای تاچ پد قرار دارند، بسیار زیبا و با کیفیت هستند.

صفحه نمایش

پس از پیشرفت های چشمگیر در بازار گوشی های هوشمند ، هم اکنون نیز به طور فزاینده ای صفحه نمایش با وضوح بالا در لپ تاپ ها بیشتر می شود. با این حال ، توشیبا این روند را در Z30-B نادیده گرفته و یک صفحه مات ، HD 1366x768 پیکسل نصب کرده است که مبتنی بر فناوری TN در دستگاه است. صفحه نمایش 13.3 اینچ صفحه نمایش لمسی نسبتا روشن و فوق العاده دقیق است و می تواند 99.6 درصد از طیف sRGB را تولید کند. Portege Z30t-B متوسط روشنایی 264 نیت را ثبت کرده است، که زیر رده متوسط ultraportable از 299 نیت است.هرچند که Portege با دقت رنگی بالا و امتیاز دلتا E 0.21 تمامی رقبای خود را از میدان بیرون کرده است. (هرچه امتیاز دلتا به صفر نزدیکتر باشد بهتر است.)

صفحه نمایش Toshiba Portege Z30-B

باتری

اگر می خواهید با Portege Z30t-B سفر کنید، لازم است شارژر را در کیف خود همراه داشته باشید. این سیستم 6 ساعت و 58 دقیقه در آزمایش باتری لپ تاپ توانسته شارژ باتری نگه دارد.

باتری Toshiba Portege Z30-B

صدا

با تست های انجام شده روی Toshiba Portege Z30-B متوجه صدای با کیفیت اسپیکر های آن می شویم . بلندی صدا به قدری است که بتوانید از این لپ تاپ در اتاق کنفرانس استفاده کنید . اما برای پخش موسیقی در مهمانی بلندی کافی را ندارد . بلندگوهای استریو داخلی دارای قابلیت DTS Studio Sound هستند و که شامل برنامه هایی هستند که به کاربر اجازه می دهند تنظیمات گوش دادن خود را دقیق تنظیم کند تا صدای با کیفیتی را بشنود .

صدا Toshiba Portege Z30-B

عملکرد

Portege Z30t-B با پردازنده Intel Core i7-5200U و فرکانس 2.4 گیگاهرتز، 8 گیگابایت رم و یک هارد اس اس دی 256 گیگابایتی، در آزمایش عملکرد موفق شده است تا تمامی رقبای خود را شکست بدهد.

عملکرد Toshiba Portege Z30-B

اتصالات

Toshiba Portege Z30-Bاکثر درگاه هایی را که در طول روز کاری شما نیاز دارید را دارا است . در سمت چپ یک اتصال برق ، پورت های RGB و HDMI برای اتصال به مانیتورها و پروژکتورها و یک درگاه USB 3.0 با فناوری Sleep و Charge قرار گرفته است .در سمت راست لپ تاپ نیز شاهد یک کارت خوان حافظه ، دو پورت USB 3.0 دیگر ، یک درگاه توسعه دهنده اترنت برای اتصال به شبکه های سیمی و یک اسلات امنیتی هستیم . هم چنین برای کسانی که لپ تاپ خود را به میز کار خود متصل می کنند ، یک اتصال در زیر دستگاه وجود دارد.

اتصالات Toshiba Portege Z30-B

همچنین وب کم 2 مگاپیکسلی Portege Z30-B قادر است عکس هایی با جزئیات فراوان و کیفیت مطلوب بگیرد . با این حال ، کیفیت این عکس هارا نباید با عکس های گرفته شده توسط گوشی های هوشمند و یا دوربین های عکاسی مقایسه کرد .

ویژگی های مثبت

  • پردازنده حرفه ای نسل پنجم
  • هارد پرسرعت SSD M.2
  • وزن فوق العاده سبک
  • پورت های کامل و کاربردی

ویژگی های منفی

  • عدم وجود DVD RW
قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*