Dell Latitude E7470 لپ تاپی است برای اثبات این امر که لپ تاپ های تجاری و مشکی رنگ خسته کننده نیستند. این لپ تاپ شرکت دل با صفحه نمایش 14 اینچی در عین قدرت بالایی که دارا است ، یکی از زیبا ترین ها در نوع خود نیز است .

طراحی

Dell Latitude E7470 تمام مشکی کاملاً براق است و دارای بدنه ای باریک و نرم با آلیاژ منیزیم است که کار کردن با این لپ تاپ را برای کاربران لذت بخش میکند. درپوش فوقانی لپ تاپ به همان اندازه قابل لمس است ، هرچند نسبت به اثر انگشت حساس است. این دستگاه با ابعاد 13.9 x 9.13 x 0.74 اینچ و وزن 1.54 کیلوگرمی بسیار سبک و کوچک بوده و برای مسافرت و حمل و نقل نیز جوابگو است.

کمپانی دل E7470 را بسیار محکم ساخته است و وزن پایین و نازک بودن دستگاه روی استحکام آن تأثیر نمی گذارد . شاسی به سمت پایین باز می شود . هیچ دریچه نگهدارنده ای در قسمت زیر لپ تاپ وجود ندارد و شما میتوانید بعد از باز کردن پیچ به راحتی کل پوشش را بلند کنید. ضمنا بدنه و شاسی بسیار مقاوم در برابر پیچش است و فقط تحت فشارهای خیلی زیاد ممکن است کمی تاب بخورد.

طراحی لپ تاپ Dell Latitude E7470

در قسمت بالای لپ تاپ پایه دو لولای محکم که به هم متصل شده اند با روکشی از جنس آلومینیوم قرار دارد. این لولا ها صفحه نمایش را محکم در موقعیت خود نگه می دارند به طوری که در هنگام لرزش ها یا لمس کردن هیچ تکان و یا کج شدنی وجود نخواهد داشت. درب لپ تاپ هم همانطور که انتظار میرود به شدت محکم و با کیفیت ساخته استبه طوری که با فشار به قسمت پشتی درب ، هیچ تحریف تصویری مشاهده نمی شود.

صفحه نمایش

صفحه نمایش Dell Latitude E7470 یکی از نقاط قوت آن است. این صفحه نمایش 14 اینچی وضوحی برابر با 1920x1080 پیکسل و کیفیت FullHD دارد. در E7470 رنگ ها زنده و سیاهی ها نیز مطلوب هستند. درخشندگی 380 سی دی در متر مکعب است و از میزان باتری نمی کاهد. این مقدار بالاتر از حد متوسط در این رده ی لپ تاپ هستند و هیچ یک از رقبا در این موضوع نمی توانند با E7470 رقابت کنند. همچنین این لپ تاپ در دقت و کیفیت رنگ نیز بسیار عالی عمل کرده است .به طوری این صفحه نمایش که 118 درصد از طیف رنگی sRGB را تولید می کند و میزان دقت رنگ 0.45 را نشان می دهد.پ

صفحه نمایش لپ تاپ Dell Latitude E7470

کیبورد و تاچ پد

صفحه کلید خوب ، یکی از مواردی است که در لپ تاپ های تجاری و صنعتی اهمیت بالایی دارد . کلیدهای صفحه کلیدDell Latitude E7470 دارای انحنای مخروطی شکل ، به همراه نقطه ی ضربه ای محکم و تقریباً سخت می باشد. کل قسمت صفحه کلید هم دارای استحکام بالایی است و نمی توان آن را به داخل فشار داد . کلیدها با اینکه لاستیکی نیستند ، اما به هیچ وجه لغزنده نیستند. نقطه فشار دکمه ها نیز بسیار عالی و متعادل است به طوری که استفاده از صفحه کلید برای کاربر لذت بخش است .

کلیدهای جهت دار کوچکتر از حد معمول هستند و کمی به سمت پایین منتقل شده اند ، بنابراین می توان آنها را به راحتی پیدا کرد . دل کلیدهای Fn را با قابلیت های ولوم ، روشنایی ، میکروفن خاموش ، Wi-Fi خاموش و غیره به سود کلیدهای عملکرد F1-F12 اختصاص داده است . میکروفون خاموش / روشن نیز در صفحه کلید وجود دارد که شبیه بلندگو روشن / خاموش است. همانند بسیاری از لپ تاپ های 14 اینچی ، صفحه کلید عددی در دسترس نیست .

صفحه کلید لپ تاپ Dell Latitude E7470

صفحه لمسی (تاچ پد) Dell Latitude E7470 با ابعاد 10 x 5.4 سانتی متر از تمامی حرکات متعدد با دو ، سه یا چهار انگشت همچون بزرگنمایی ها و ... پشتیبانی می کند. انگشتان به راحتی و بدون خستگی روی صفحه سر می خورند. دکمه های اختصاصی تاچ پد نیزدارای یک نقطه فشار محکم و یک ضربه نرم هستند و مانند صفحه کلید ، به کاربران حس خوبی را در حین استفاده منتقل می کنند.

باتری

باتری Dell Latitude E7470 از دیگر نکات مثبت این لپ تاپ است . این دستگاه با تست وبگردی مداوم از طریق WiFi عدد 9 ساعت و 16 دقیقه را ثبت کرده است . این در حالی است که رقیبانی مانند ThinkPad T460s با 7 ساعت و 50 دقیقه و EliteBook Folio G1 با حدود 7 ساعت ضعیف تر از E7470 عمل کرده اند. لازم به ذکر است که میانگین عدد برای این رده لپ تاپ حدود 8 ساعت است.

باتری لپ تاپ Dell Latitude E7470

صدا

Dell Latitude E7470 حجم مناسبی از صدا را برای پخش پیام یا چت تصویری فراهم می کند ، اما انتظار کیفیت عالی موسیقی را نداشته باشید . هم چنین می توانید خروجی صدای این لپ تاپ را از طریق برنامه Dell Audio سفارشی کنید. این نرم افزار دارای پیش تنظیماتی برای موسیقی ، فیلم ، بازی و صدا می باشد و کاربران می توانند طبق سلیقه و نوع کاربری خود تنظیمات صدا را انتخاب و شخصی سازی کنند.

اسپیکر های لپ تاپ Dell Latitude E7470


اتصالات

برخلاف بیشتر لپ تاپ ها ، کمپانی دل ، بیشتر درگاه ها و اتصالات Dell Latitude E7470 را در پشت دستگاه قرار داده است. به طوری که برای دسترسی به ورودی برق رایانه ، دو پورت USB 3.0 ، پورت HDMI ، مینی DisplayPort و جک اترنت باید به قسمت پشت دستگاه دسترسی داشته باشید . تنها پورت هایی که در لبه های لپ تاپ پیدا خواهید کرد ، جک هدفون / میکروفون ، شیار کارت SD ، پورت سیم کارت و یک ورودی USB 3.0 دیگر است . گفتنی است که Latitude E7470 فاقد پورت USB Type-C برای لوازم جانبی جدیدتر و شارژ سریع (Fast Charge) نیست.

اتصالات لپ تاپ Dell Latitude E7470

همچنین وجود درگاه های عقب لپ تاپ به کاربران اجازه می دهد تا دستکاه را به راحتی در اسکله های E-Family Dell قرار دهند . این قابلیت باعث می شود تا لپ تاپ به یک دستکاه کاری کامل با نمایشگرها و لوازم جانبی دسک تاپ تبدیل شود.

ویژگی های مثبت

  • طراحی محکم و زیبا
  • باتری قدرتمند
  • صفحه نمایش مطلوب
  • کیبورد حرفه ای

ویژگی های منفی

  • صدای نه چندان قوی
  • محل بد قرارگیری درگاه ها
قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*