HP EliteBook 2570p یک لپ تاپ پرفروش و محبوب از سری 2000 که توسط شرکت مطرح اچ پی ساخته شده است . این دستگاه در تاریخ 26 اکتبر سال 2012 میلادی به طور رسمی عرضه ی جهانی شد. استحکام ، دوام باتری ، عملکرد و اتصالات مناسب این دستگاه ، آن را در ضمره ی لپ تاپ های محبوب در بین هم رده های خود قرار داده است .

طراحی

HP EliteBook 2570p در طراحی شاسی ، تا حدود زیادی مشابه نسل قبلی خود می باشد .این شباهت یعنی استفاده از متریال قوی و سنگین ! ساخت و ساز سنگین باعث می شود که بدنه ی لپ تاپ بسیار محکم باشد و در هنگام اعمال فشار روی آن ، بدنه تغییر شکل پیدا نمیکند و حتی در برابر چرخاندن نیز مقاومت بسیار بالا می رود .ضمنا شرکت HP این لپ تاپ را به یک پوشش در بخش پایین دستگاه که بسیار سفت و سخت است ، مجهز کرده که البته می توان آن را به طور کامل و بسیار ساده جدا کرد. این پوشش به خوبی در برابر فشار های خارجی مقاومت کرده و از نظر چرخش نیز بسیار محکم است .علاوه بر این موارد ، تمامی مواد استفاده شده در بدنه ی 2570p ، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند . سطوح آلومینیومی در هنگام لمس احساس خنکی به کاربر منتقل میکنند و همچنین در برابر خراش مقاوم هستند . به عنوان مثال کلیدهای صفحه کلید از پلاستیک مات ، کمی زبر و خشن ساخته شده اند و در زیر نوک انگشتان احساس بسیار خوشایندی دارند.

طراحی لپ تاپ HP EliteBook 2570p

لولاهای لپ تاپ از جنس فلز هستند و پس از تنظیم زاویه نمایش ، نمایشگر را با حداقل حرکت رو به عقب یا جلو ، ایمن نگه می دارند. به دلیل وزن پایین دستگاه ، درب لپ تاپ را می توان با یک دست و بدون مشکل باز کرد. HP تصمیم گرفته در طراحی HP EliteBook 2570p از قفل صفحه نمایش بزرگی که در مدل قبلی از آن استفاده کرده بود ، استفاده نکند . لولاهای 2570p، با اینکه کاملاً محکمهستند ، اما هنگامی که لپ تاپ برعکس شده و فقط توسط پایه نگه داشته می شود ، نمی توانید درب صفحه را به خوبی بسته نگه دارد . اما با این حال ، شرکت اچ پی ، طراحی حرفه ای و محکم خود را در این لپ تاپ دریغ نکرده است .

صفحه نمایش

HP EliteBook 2570p دارای صفحه نمایش با ابعاد 12.5 اینچ و وضوح تصویر 1366 x 768 پیکسل با نسبت ابعاد 16:9 می باشد. این اعداد به علت این که در استاندارد های لپ تاپ های تجاری وجود دارند ، کاملا قابل قبول هستند . صفحه بزرگ 12.5 اینچی از نوع SEC4149 بوده که بسیار خیره کننده می باشد .

صفحه نمایش لپ تاپ HP EliteBook 2570p

متأسفانه ، این صفحه نمایش تمام کاستی های مدل قبلی یعنی Elitebook 2560p را نیز به همراه دارد . البته روشنایی متوسط صفحه 166 cd / m² و حداکثر 185 cd / m² مقداری بیشتر از قبل شده است (به ترتیب 151 cd / m² و 163 cd / m²) هرچند این مقدار هم چنان هم بالا نیست . قسمت های سیاه نمایشگر نیز هیچ پیشرفتی نکرده اند . مقدار 1.1 cd / m² هنوز کمی زیاد است بنابراین کنتراست کم است (152: 1).

باتری

HP EliteBook 2570p دارای یک باتری 55 واتی می باشد که در پشت لپ تاپ قرار گرفته است . در تست Battery Eater Reader’s که در آن صفحه نمایش کم نور و حالت ذخیره ی انرژی روشن است و در واقع خواندن متن از روی نمایشگر را شبیه سازی می کند ، 2570p حدودا 11 ساعت و نیم دوام می آورد. با تنظیم نمایشگر روی روشنایی 150 cd / m² و مشخصات صرفه جویی در مصرف انرژی ، کاربر می تواند حدود 6 ساعت وبگردی کند . هم چنین با همین تنظیمات ، میتوان حدود 4 ساعت و 30 دقیقه از روی DVD فیلم تماشا کرد.هم چنین حدود 2 ساعت لازم است تا باتری این لپ تاپ شارژ شود.

باتری لپ تاپ HP EliteBook 2570p

کیبورد و تاچ پد

HP EliteBook 2570p دارای کیبورد مناسبی است . کلیدها کمی دارای تورفتگی هستند و لغزش وجود ندارد ، نقطه فشار کاملا مناسب و استاندارد است . هم چنین برای جلوگیری از نفوذ احتمالی مایعات ، این لپ تاپ دارای یک صفحه کلید مقاوم در برابر نشت با تخلیه از ته است. در مجموع این صفحه کلید ، تجربه تایپ بسیار خوبی را به کاربر ارائه می دهد .

صفحه کلید لپ تاپ HP EliteBook 2570p

صفحه ی لمسی HP EliteBook 2570p بسیار دقیق است .این تاچ پد دارای کیفیت مکانیکی مناسب اما نقطه کلیکی بیش از حد محکم است . هرچند این مورد ممکن است برای بسیاری از کاربران محسوس باشد. هم چنین این صفحه ی لمسی ، از قابلیت چندلمسی نیز پشتیبانی می کند و کاربران میتوانند به راحتی اعمالی همچون بزرگنمایی و .. که به چند لمس همزمان نیاز دارد را روی تاچ پد 2570p انجام دهند.

صدا

بلندگوهای HP EliteBook 2570p در زیر لبه جلویی قرار دارند و مقداری به سمت عقب خم شده اند .محل قرارگیری بلندپو باعث شده صدا ، به سمت سطح میز هدایت شود . صدای این اسپیکرها بلند است و حتی در حداکثر میزان صدا بدون تغییر و افت کیفیت می باشد اما بیس صدا کم است و صدا تا حدودی یکنواخت است .

اسپیکر های لپ تاپ HP EliteBook 2570p

اتصالات

HP EliteBook 2570p دارای اتصالات مناسبی است که کاربران را راضی خواهد کرد . در لپ تاپ های تجاری ، گنجاندن DisplayPort به جای درگاه HDMI کاملا مرسوم است. وجود یک پورت VGA امکان اتصال آنالوگ به یک مانیتور یا پروژکتور خارجی را فراهم کرده است . این لپ تاپ همچنین دارای دو پورت USB 2.0 و یک پورت ترکیبی SS / USB / eSATA است. اتصالات اضافی را می توان از طریق ExpressCard34 اضافه کرد. این سیستم همچنین دارای یک کارت خوان و کارت خوان SD است. HP تصمیم گرفته دو پورت USB و کانکتور VGA را در پشت دستگاه قرار دهد که باعث استقبال کاربران شده است . جک شبکه و اتصال مودم نیز در پشت و سمت چپ 2570p قرار گرفته اند. DisplayPort و پورتeSATA نیز در سمت راست قرار گرفته اند . یکی از نکات به شدت جالب و مثبتی که در این لپ تاپ وجود دارد ، وجود درایو نوری DVD RW در این دستگاه است که این امر در لپ تاپ های 12 اینچی به شدت نادر است.

پورت های لپ تاپ HP EliteBook 2570p

ویژگی های مثبت

  • طراحی محکم
  • باتری قدرتمند
  • وجود DVD RW
  • صفحه کلید مناسب

ویژگی های منفی

  • نداشتن نور پس زمینه کیبورد
قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*