Dell Latitude E5450 لپ تاپی 14 اینچی از شرکت دل است. زیبایی در کنار امنیت بالا ، از مشخصه های مهم این دستگاه هستند . هم چنین وجود پردازنده ی اینتل نسل پنجمی در این لپ تاپ ، باعث بهبود سرعت و عملکرد آن شده است و به طور خلاصه E5450 از دستگاه های پرطرفدار در رده ی خودش می باشد.

طراحی

Dell Latitude E5450 دارای طراحی زیبایی می باشد . تمام قسمتهای بدنه از پوششی پلاستیکی و به شکلی مرتب مونتاژ شده اند و این امر باعث شده دستگاه در عین سادگی، جلوه ی زیبایی داشته باشد . صفحه پشت لپ تاپ از جنس آلیاژ منیزیم می باشد . دل ، به جای اینکه فقط مقداری از لبه های صفحه نمایش را با لاستیک پوشش دهد ، تمامی سر تا سر نمایشگر را با پوششی از پلاستیک محاصره کرده است . رنگ لولاهای فلزی کنتراست ایجاد می کند که باعث ایجاد یک تأثیر قوی در زیبایی دستگاه شده است . احساس ذهنی به دلیل منحنی های ظریف بسیار دلپذیر است. تعمیر و نگهداری و تعمیر از طریق واحد پایه قابل جابجایی امکان پذیر است. متأسفانه ، این تنها راه تعویض باتری است و به زمان نیاز دارد. اشکال مربوط به مواد را باید از نظر پایداری انتظار داشت. با این حال ، پوشش پلاستیکی را نمی توان در هرجایی دندان زد. به طور کلی ، این پوشش تصویری مناسب و مناسب را ایجاد می کند. یک اشکال ناخوشایند این است که گرد و غبار بین حاشیه نمایشگر و صفحه نمایش ته نشین می شود ، سپس باید با احتیاط از بین برود.

طراحی لپ تاپ Dell Latitude E5450

صفحه نمایش

Dell Latitude E5450 مجهز به صفحه نمایشی 14 اینچی و مات با وضوح 1366 x 768 پیکسل و کیفیت HD می باشد . صفحه IPS از AU Optronics تهیه شده و متوسط روشنایی آن 270.8 سی دی / متر مکعب است.از ویژگی های ناخوشایند این صفحه نمایش ، وجود لکه های سفید روی زمینه های سیاه می باشد که بسیار نیز مشهود است . پوشش فضای رنگی کاربران حرفه ای را راضی نمی کند. AdobeRGB با 60.4 و فضای sRGB 81.2 پوشش داده شده است . تجزیه و تحلیل با استفاده از ابزار CalMAN که هر تغییر در رنگ خاکستری را نشان می دهد ، رنگ های خاکستری در این صفحه نمایش را کاملاً خوب و با نرخ dE 3.97. نشان می دهد . حتی نرخ 2.79 نیز پس از کالیبراسیون امکان پذیر است . تغییر در ColorChecker از کارخانه 3.81 است که پس از کالیبراسیون به 3.21 کاهش میابد . این مقادیر بسیار بالاتر و بهتر از استاندارد های صفحه نمایش TN و سایر رقیبان E5450 هستند .

صفحه نمایش لپ تاپ Dell Latitude E5450

باتری

Dell Latitude E5450 مجهز به یک باتری 51 وات ساعتی می باشد که پس از تنها یک ساعت 80٪ شارژ می شود .این باتری در تستی با حداقل روشنایی نمایشگر و غیرفعال بودن ماژول های ارتباطی ، حدود 13 ساعت و 12 دقیقه دوام میاورد. Tecra Z40T از شرکت توشیبا با دوام حدود 10 ساعت ضعیف تر از E5450 می باشد . اما EliteBook 840 G1 از شرکت اچ پی ، تقریباً دوامی برابر با E5450 دارد .در تست وبگردی با اینترنت بدون سیم WiFi ، با روشنایی صفحه نمایش تقریبی 150 سی دی بر متر مکعب ، این لپ تاپ عدد بیش از 6 ساعت و 22 دقیقه را ثبت کرده است ؛ بنابراین بدون شارژر نمیتوان یک روز کاری با این دستگاه دوام آورد . البته گفتنی است که دستگاه های رقیب HP و Toshiba نام برده شده زمان کمتری ثبت کرده اند . اما از آنجا که لنوو یک باتری 72 واتی ارائه می دهد ، با 12 ساعت و 30 دقیقه طولانی ترین عمر باتری را دارد در تست دیگری با حداکثر روشنایی صفحه نمایش و مشخصات عملکردی بالا E5450 پس از حدود 2 ساعت خاموش می شود . البته مزیت مهمی که در این دستگاه وجود دارد ، این است که هنگامی که باتری تقریباً خالی است و لپ تاپ خاموش شده ، راه اندازی مجدد دستگاه همچنان امکان پذیر می باشد .

باتری لپ تاپ Dell Latitude E5450


کیبورد و تاچ پد

Dell Latitude E5450 همانطور که از یک لپ تاپ تجاری سطح بالا انتظار می رود ، دارای یک لپ تاپ مناسب و مطلوب است. صفحه کلید سیاه رنگ ساده ، در E5450 ، دارای دکمه های با اندازه ی مناسب و صدای تایپی آرام و دلنشین می باشد . کلیدها از استحکامی بالا و در عین حال نقاط فشاری مناسب برخوردار هستند . طراحی این صفحه کلید به گونه ای است که حتی کاربران حرفه ای و تایپیست ها نیز می توانند بدون مشکل از آن استفاده کنند .

صفحه کلید لپ تاپ Dell Latitude E5450

صفحه ی لمسی Dell Latitude E5450 ابعادی برابر با 10 x 5.5 سانتی متر دارد که کاملا بزرگ و مناسب می باشد . حرکات لمسی روی این صفحه ، مستقیماً و بدون تأخیر و با حساسیت بالا انجام می شود . این تاچ پد حتی در مناطق مشکل دار مثل گوشه ها نیز بی عیب و نقص و با حساسیت بالا کار می کند . همان طور که انتظار می رود ، این تاچ پد از حرکات چند لمسی نیز به خوبی پشتیبانی می کند . دکمه های فیزیکی تاچ پد یکپارچه بوده و دارای نقطه فشاری نرم هستند که باعث می شود حتی بدون استفاده از موس نیز کار با لپ تاپ ساده و لذت بخش باشد .

صدا

Dell Latitude E5450 دارای یک جفت بلندگو می باشد . بلندگوهای نصب شده روی این لپ تاپ کاملا استاندارد بوده و هم چنین حجم صدا مناسب و قابل قبول می باشد . طیف صدا ی تولید شده از این اسپیکر ها ، دامنه فرکانس بالایی را پوشش می دهد به طوری که صدا دارای باس بسیار پایینی می باشد . به طور کلی این اسپیکر ها ، برای استفاده ی روزمره و تماشای فیلم مناسب و پاسخگوی کاربران هستند .

اسپیکر های لپ تاپ Dell Latitude E5450


اتصالات

Dell Latitude E5450 دارای اتصالات مناسبی است . سه طرف از چهار طرف دستگاه دارای رابط و پورت است . قسمت غقب لپ تاپ می تواند از لوازم جانبی متصل دائمی مانند صفحه نمایش استفاده کند . اسلات کارت SD و یکی از سه پورت USB برای اتصال دستگاه های موقتی در قسمت عقب سمت راست قرار گرفته اند . رابط ها در قسمت های جلو معمولاً فضای کار را به دلیل تداخل کابل ها محدود می کنند. وجود پورت یو اس بی نسل سوم نیز در E5450 طبق انتظار بوده است .

پورت های لپ تاپ Dell Latitude E5450

ویژگی های مثبت

  • طراحی شکیل
  • سرعت پردازش بالا
  • صفحه کلید و تاچ پد حرفه ای

ویژگی های منفی

  • وزن نسبتا بالا
قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*