Dell Latitude E4310 لپ تاپی خوش فروش و محبوب از کمپانی مطرح دل می باشد. وزن این لپ تاپ حدود 85/1 کیلوگرم است که با ترکیبات آلومینیوم نقره ای ، مشکی و منیزیم ساخته شده و باعث می شود به مقاومت بالایی دست یابد. صفحه نمایش این مدل لپ تاپ LCD با کیفیت HD می باشد . این لپ تاپ برای دانشجویان، کارمندان و مشاغل این چنینی توصیه می شود.

طراحی

Dell Latitude E4310 از یک شرکت آمریکایی است ؛ این لپ تا با وزنی 1.85 کیلوگرمی بسیار شبیه به سری E6xxx می باشد . بدنه ی دستگاه از ترکیبات آلومینیوم نقره ای ، مشکی و منیزیم ساخته شده است ؛ این ترکیبات باعث می شوند که لپ تاپ به مقاومت بالایی دست پیدا کند. E4310 به خاطر طراحی خاصی که دارد هنگام خم شدن ، هیچ صدای جیر جیر و مشابه آن را ندارد و بسیار آرام و روان باز و بسته می شود.

Latitude E4310 دو لولای فلزی مقاوم دارد که صفحه نمایش را محکم در موقعیت خود نگه می دارند . این لولا ها باعث می شوند که هنگام باز و بسته شدن صدمه ای به لپ تاپ وارد نشود . حداکثر زاویه باز شدن در این مدل لپ تاپ 170 درجه می باشد. E4310 به دلیل طراحی که دارد ، برای افرادی که در مشاغل صنعتی مشغول به کار هستند توصیه نمی شود، زیرا که این لپ تاپ برای کارهای اداری طراحی شده است . در پایین سمت راست کیبورد می توان اسکن اثر انگشت را مشاهده کرد. شرکت Dell در این مدل از نظر امنیتی هیچ چیز را کم نگذاشته است.

طراحی Dell Latitude E4310

صفحه نمایش

Dell Latitude E4310 مشابه Vostro 3300 می باشد که هر دو از یک صفحه نمایش LCD با کیفیت HD برخوردار می باشند. صفحه نمایش E4310  اندازه ای 13.3 اینچی داشته، وضوح تصویر این لپ تاپ در 1366x768 پیکسل با سطحی مات است که فقط در حد کم منعکس می شود. حداکثر روشنایی در این مدل لپ تاپ 219 cd / m² و در حالت عادی 188.1 cd / m² می باشد ؛ درست است که E4310  روشنایی 78 درصدی دارد  و از مدلی قبلی Dell Latitude E4300 که 300 cd / m روشنایی دارد نیز کم نور تر می باشد ،  اما خوشبختانه هیچ نقصی در صفحه نمایش مشاهده نمی شود.

صفحه نمایش Dell Latitude E4310

از معایب E4310 می توان به زاویه دید اشاره کرد . اگر کاربر از هر سمتی به جز رو به رو، به صفحه نمایش نگاه کند، تیرگی هایی در تصویر صفحه نمایش می بیند ؛ شرکت DELL در این مورد بسیار بی دقتی کرده است.

کیبورد و تاچ پد

Dell Latitude E4310 در طرح ، اندازه و جنس کلید ها مشابه Latitude E6410 می باشد. کیبورد شرکت Dell در این مدل طراحی نسبتا خوبی را به کار برده که جدیدتر به نظر می رسد . کلید های این مدل لپ تاپ از مقاومت بالایی برخوردار هستند . این مدل لپ تاپ به دلیل جنس که در کلید و فشار استانداردی که دارد ، برای تایپیست های حرفه ای نیز مناسب می باشد .

کیبورد Dell Latitude E4310

موضوع قابل توجه درباره E4310 این است که تاچ پد با اندازه 7.5 سانتی متری مشابه تاچ پد Latitude E6410 می باشد ، این مدل لپ تاپ از قابلیت چند لمسی پشتیبانی می کند ، ولی به خاطر جنس تاچ پد که کمی ممکن است استفاده از آن برای کاربر مقداری دشوار باشد ، توصیه می شود که هنگام استفاده از E4310 از ماوس خارجی استفاده کنید تا کارهایتان راحت تر انجام شود.

باتری

Dell Latitude E4310 مجهز به یک باتری 6 سلولی با ظرفیت 48 Wh می باشد . باتری این مدل لپ تاپ در حالت وب گردی با حداقل استفاده انرژی Dell بین 4 تا 5 ساعت دوام می آورد . این مقدار برای این رده از لپ تاپ ها ، مقدار قابل قبول و مناسبی می باشد.

باتری Dell Latitude E4310

صدا

Dell Latitude E4310 به یک بلندگوی میان رده مجهز می باشد که از بلندی صدای متوسط و کیفیت نسبتا بالایی برخوردار است . بلندی صدای این اسپیکر ها برای مکالمات کافی می باشد. یکی از معایب E4310 عدم وجود میکروفون می باشد اما به یک درگاه مجهز می باشد ، که می توان میکروفون و هدفون را به آن متصل کرد.

اسپیکر های Dell Latitude E4310

اتصالات

Dell Latitude E4310 در مقایسه با سایر رقبا یک درگاه USB کمتر دارد ؛ این یعنی که این مدل لپ تاپ تنها دارای یک درگاه USB2 و یک USB3 می باشد . از سایر اتصالات E4310 می توان به یک ترکیب ESATS/USB ، یک درگاه میکروفون / هدفون ، درگاه LAN RJ-45 و همچنین یک خروجی VGA اشاره کرد . E4310 با داشتن کارت خوان هوشمند ، اسکن اثر انگشت و با داشتن تراشه TPM 1.2 به تمام نیاز های امنیتی که یک کاربر حرفه ای نیاز دارد پاسخ می دهد . از ویژگی های ارتباطی این دستگاه می توان به ETRNET ، Wi-Fi و بلوتوث اشاره کرد که استاندارد بودن لپ تاپ را می رساند . از دیگر نکات مثبت E4310 وجود درایو نوری DVD RW ، backlight ( روشنایی زیر کیبورد ) و وبکم می باشد.

پورت های Dell Latitude E4310

ویژگی های مثبت

  • کیبورد مطلوب
  • نمایشگر مات
  • اتصالات مناسب

ویژگی های منفی

  • تاچ پد کوچک
  • طراحی قدیمی
قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*