Dell Latitude E6320 از محصولات کمپانی مطرح Dell می باشد. این لپ تاپ با طرح زیبا و کلاسیک در سال 2011 به بازار عرضه شد که فروشی خوب را داشت. این دستگاه نسبت به قیمتی که دارد از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد. وزن لپ تاپ 2.15 کیلو گرم و انداز دستگاه 13.3 اینچ است که باعث می شود به راحتی در دست قرار بگیرد و در هنگام حمل احساس سنگینی نمی کند. E6320 از باتری خوبی برخوردار می باشد که هر کاربری در شغلی به تواند در هنگام استفاده احساس رضایت کند.

طراحی

Dell Latitude E6320 همانند مدل های قبلی خود ازطراحی مقاومی برخوردار می باشد. بدنه لپ تاپ از منیزیم و آلومینیوم آنودایز شده ساخته شده است که می تواند در برابر خراشیدگی ها ، ضربه و فرسودگی مقاومت کند. لولا های دستگاه از مقاومت خوبی برخوردار می باشند؛ این لولاها از فولاد سخت و محکمی ساخته شده اند که در هنگام باز و بسته شدن روان و آرام عمل می کنند به طوری که هیچ صدای گوش خراشی را تولید نمی کنند. به دلیل استحکام بالا لپ تاپ در هنگام باز کردن کاربران باید از هر دو دستشان استفاده کنند که مقاومت لولا ها را می رساند. از دیگر ویژگی های E6320 می توان به ضخامتش که 1.2 اینچ می باشد ، وزن آن 2.15 کیلوگرم است و اندازه صفحه نمایش که 13.3 اینچ است اشاره کرد. این لپ تاپ برای کاربرانی که محافظ کار هستند توصیه می شود.

طراحی لپ تاپ Dell Latitude E6320

صفحه نمایش

Dell Latitude E6320 مجهز به یک نمایشگر مات با اندازه 13.3 اینچ می باشد. کیفیت تصویر HP 1366x768 پیکسل می باشد که نسبت به قیمتی که دارد قابل قبول است. متاسفانه E6320 از صفحه نمایش قدرمندی برخوردار نمی باشد ؛ این لپ تاپ در زیر نور مستقیم خورشید تصویر را منعکس می کند که باعث می شود کاربران نتوانند تصاویر را آن طور که انتظار دارند مشاهده کنند. زاویه دید دستگاه بی کیفیت می باشد. اگر کاربران از هر زاویه دیدی به جز روبه رو به صفحه نمایش نگاه کنند تیرگی هایی را می بیند. صفحه نمایش لپ تاپ نسبت به قیمتی که دارد قابل قبول می باشد و کاربران عادی می توانند بدون مشکل از آن استفاده کنند.

صفحه نمایش لپ تاپ Dell Latitude E6320

کیبورد و تاچ پد

Dell Latitude E6320 دارای یک کیبورد که برای هر کاربری حتی تایپیست های حرفه ای نیز مناسب است ، می باشد. اندازه صفحه کلید 29.5 سانتی متر در 13 سانتی متر می باشد. کلید ها نسبت به مدل های قبلی کمی بلند تر هستند که باعث می شود طول عمر بیشتری داشته و از نفوذ آب جلوگیری می کند که در مدل های قبلی چنین قابلیتی وجود ندارد. از دیگر نکات مثبت E6320 می توان به وجود نور زیر کیبورد اشاره کرد. این قابلیت باعث می شود تا در فضای تاریک بتوان راحت کلید های دلخواه را یافت اما بعضی کلیدها در سمت راست فاقد این قابلیت می باشند مانند Volume Up ، Volume Down و Mute که امید واریم در مدل های بعدی این نقص برطرف شود.

کیبورد لپ تاپ Dell Latitude E6320

تاچ پد E6320 بسیار کوچک می باشد. اندازه تاچ پد 8 سانتی متر در 4 سانتی متر است که به دلیل وجود کیبورد بزرگ می باشد. خوشبختانه این تاچ پد می تواند از حرکات چند لمسی پشتیبانی کند. این لپ تاپ به تمامی کلید های مورد نیاز تاچ پد مجهز می باشد که از بازخورد و مقاومت مناسب برخوردار هستند. درست است که این تاچ پد نسبت به قیمتی که دارد کوچک می باشد اما از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است.

باتری

Dell Latitude E6320 به یک باتری قدرتمند 6 سلولی 60 واتی مجهز می باشد. این باتری در حداقل استفاده از انرژی در حالت وب گردی می تواند تقریبا 5 ساعت و 44 دقیقه دوام بیاورد. این باتری در حالت حداکثر استفاده از انرژی می تواند تقریبا 2 ساعت و19 دقیقه دوام بیاورد که این میزان قدرت ، نسبت به قیمتی که دارد قابل قبول می باشد. وزن این باتری 345 گرم است که این مقدار کاملا قابل قبول است. متاسفانه باتری E6320 همانند مدل های قبلی یک عیب کوچک دارد که باتری با لپ تاپ منطبق نمی باشد و مقدار زیادی از باتری از آن بیرون می زند و این زیبایی لپ تاپ را کم می کند.

باتری لپ تاپ Dell Latitude E6320

صدا

Dell Latitude E6320 دارای دو بلندگو در جلوی لپ تاپ می باشد. این بلندگو ها نسبت به اندازه و قیمتی که دارند صدای قابل قبولی را می توانند تولید کنند اما با این حال ، این بلندگوها مناسب فضای باز نمی باشند اما کاربران می توانند برای استفاده در فضای باز از درگاه میکروفون و هدفون استفاده کنند تا صدا را با کیفیت بهتری بشنوند. این بلندگو ها می توانند در فضای بسته مثلا در اتاق کار برای تماشای فیلم و موسیقی های طولانی به خوبی عمل کنند.

اسپیکر لپ تاپ Dell Latitude E6320


اتصالات

Dell Latitude E6320 اتصالات قابل قبولی دارد ولی فاقد HDMI می باشد. در جلوی دستگاه هیچ پورت و درگاهی وجود ندارد. در سمت چپ دستگاه USB2.0 ، Esata و درایو نوری DVD RW وجود دارد. در سمت چپ لپ تاپ درگاه میکروفون و هدفون ، درگاه کارت خوان و VGA وجود دارد. در پشت دستگاه درگاه Display Port Mini ، LAN و درگاه شارژر موجود می باشد. E6320 از اتصالات قابل قبولی برخوردار می باشد که هر کاربری می تواند بدون مشکل و با رضایت کامل از آن استفاده کند.

پورت های لپ تاپ Dell Latitude E6320

ویژگی های مثبت

  • طراحی محکم
  • صفحه کلید مناسب
  • باتری قابل قبول

ویژگی های منفی

  • صفحه نمایش کم کیفیت
  • تاچ پد کوچک
قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*