HP ProBook 450 G1 متعلق به کمپانی بزرگ و محبوب HP می باشد و در سال 2019 ساخته و به بازار عرضه شد که در همان سال جزء لپ تاپ های پرفروش شرکت HP بود. این مدل دستگاه جزو لپ تاپ های حرفه و اداری محسوب می شود. بدنه دستگاه از آلومینیوم ساخته شده که باعث می شود به راحتی تمیز شود و در برابر فرسودگی و زنگ زدگی مقاوم باشد. لپ تاپ از نظر اندازه ، کیبورد ، اتصالات و مقاومت بدنه کامل می باشد و برای هر کاربری در هر شغلی مناسب است. کیبورد و تاچ پد دستگاه از فشار پذیری خوبی برخوردار هستند که برای کاربران تایپیست نیز می تواند عالی باشد. تنها نکته منفی دستگاه کیفیت صفحه نمایش آن می باشد که نسبت به قیمتی که دارد قابل قبول نمی باشد.

طراحی

HP ProBook 450 G1 شبیه به مدل های قبلی طراحی شده و فقط وزن و اندازه اش تغییر کرده است. جنس بدنه لپ تاپ از آلومینیوم مات ساخته شده است که در برابر زنگ زدگی مقاوم است. رنگ لپ تاپ همانند مدل های قبلی سیاه و نقره ای می باشد که باعث می شود دستگاه به جذابیت خاصی دست یابد. ابعاد دستگاه 25x37 سانتی متر با ارتفاع 2.7 سانتی متر می باشد. این دستگاه به دلیل مواد به کار رفته در بدنه اش ، از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. نکته مثبت دستگاه ، بازشدن تا 180 درجه است که احتمال شکستگی لولاها را کاهش می دهد. از دیگر نکات مثبت دستگاه ، لولاهای مقاوم آن می باشد که کاربران برای باز کردن باید از هردو دستشان استفاده کنند که این مقاومت لولاهای دستگاه را می رساند.

طراحی HP ProBook 450 G1

صفحه نمایش

HP ProBook 450 G1 دارای یک صفحه نمایش LCD با کیفیت HD با رزولوشن 1366x768 است. اندازاه صفحه نمایش 15.6 اینچ می باشد. به دلیل آلومینیومی بودن بدنه ، صفحه نمایش به مقاومت بالایی دست یافته است. متاسفانه صفحه نمایش لپ تاپ نسبت به قیمتی که دارد از کیفیت پایینی برخوردار می باشد. حداکثر روشنایی صفحه نمایش 214 cd / m است که این مقدار بسیار پایین می باشد. صفحه نمایش دستگاه انفرادی می باشد یعنی اگر کاربران از هر طرف به جزء رو به رو صفحه نمایش را نگاه کنند تیرگی های زیادی را در صفحه نمایش مشاهده می کنند. این یک نکته منفی می باشد که در سایر رقبا مشاهده نمی باشد

صفحه نمایش HP ProBook 450 G1

کیبورد و تاچ پد

HP ProBook 450 G1 دارای یک کیبورد کامل و مناسب می باشد. به دلیل فضای مناسب بین کلید ها ، مقاومت بالا ، فشار پذیری مناسب برای کاربران تایپیست بسیار مناسب می باشد. کلید هایی که در سمت DVD RW درایو نوری هستند کمی حالت اسفنجی دارند ولی در هنگام استفاده برای کاربران مشکلی ایجاد نمی کند. کلید ها از جنس نرم و مقاومی ساخته شده اند که تایپ کردن را برای کاربران راحت تر می کند. کلید های کیبورد به خوبی و با چیدمان درست بدون حذف کلید های اضافی مانند کلید های عددی طراحی شده اند. تنها نکته منفی لپ تاپ ، نبود نور زیر کیبورد می باشد. نور زیر کیبورد جدا از بحث زیبایی ، باعث می شود تا کاربران در هنگام استفاده در تاریکی بتوانند کلید های مورد نظر را به راحتی بیابند.

کیبورد HP ProBook 450 G1

HP ProBook 450 G1 به یک تاچ پد با اندازه ی استاندارد و با بازخورد مناسب مجهز می باشد. تاچ می تواند از حرکات چند لمسی به خوبی پشتیبانی کند. در تاچ پد دستگاه پلاستیک سخت استفاده شده است که باعث می شود لپ تاپ به طول عمر و مقاومت بالایی دست یابد. تاچ پد دستگاه فقط دارای دو کلید می باشد که در پایین آن قرار دارد. کلید های تاچ پد از بازخورد مناسبی برخوردار هستند و صدای اضافی تولید نمی کنند.

باتری

HP ProBook 450 G1 دارای یک باتری 6 سلولی 60 وات می باشد. دستگاه می تواند در حداقل استفاده از نور صفحه ، بلندگو ، CPU ، Wi_Fi و در حالت بیکاری می تواند 7 ساعت و 30 دقیقه دوام بیاورد. 450 G1 در حالت متوسط استفاده از انرژی می تواند حدود 5 ساعت 30 دقیقه عمل کند. دستگاه  در حداکثر استفاده از نور صفحه ، بلندگو ، Wi_Fi و غیره... می تواند  4 ساعت و 20 دقیقه دوام بیاورد. این باتری نسبت به قیمتی که دارد قابل قبول می باشد و برای کاربرانی که کارهای طولانی انجام می دهند مانند کاربران تایپیست و کارمندان بسیار مناسب می باشد.

باتری HP ProBook 450 G1

صدا

HP ProBook 450 G1 دارای دو بلندگوی با کیفیت متوسط می باشد. بلندگو ها در بالای کیبورد قرار دارند که این یک موقعیت عالی برای اسپیکر ها می باشد. متاسفانه بلندگو ها در فضای باز عملکرد ضعیفی دارند ، اما کاربران می توانند از دو درگاه میکروفون و هدفون استفاده نمایند تا صدا را با کیفیت بهتر بشنوند. اسپیکر های دستگاه برای پخش موسیقی ، فیلم وتماس ویدیدیی در فضای بسته قابل قبول می باشند.ک

اسپیکر ها HP ProBook 450 G1

اتصالات

HP ProBook 450 G1 مجهز به اتصالات مناسبی می باشد که نسبت به قیمتی که دارد قابل قبول است. در جلوی دستگاه فقط درگاه کارتخوان SD موجود می باشد. در سمت راست دستگاه دارای دو درگاه میکروفون و هدفون ، دو عدد پورت USB2.0 و DVD RW درایو نوری است. در سمت چپ دستگاه VGA ، LAN ، HDMI ، دو عدد پورت USB3.0 و یک درگاه شارژر وجود دارد. متاسفانه دستگاه فاقد Display port می باشد. 450 G1 با توجه به اتصالاتی که دارد می تواند تمام نیاز های کاربران حرفه ای را فراهم کند.

اتصالات HP ProBook 450 G1

ویژگی های مثبت

  • صفحه کلید و تاچ پد مناسب
  • بدنه محکم

ویژگی های منفی

  • صفحه نمایش با کیفیت پایین
قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*