HP ProBook 450 G3 یک دستگاه نسل ششم می باشد که در سال 2016 توسط کمپانی مطرح HP ساخته شده است که به دلیل قابلیت ها و ظاهر جذابی که دارد بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت. این دستگاه به دلیل بدنه سبک و ویژگی هایی که در ادامه در مورد آنها بحث خواهیم کرد دارد جزو لپ تاپ های سبک وزن محسوب می شود.

طراحی

HP ProBook 450 G3 یک لپ تاپ با ظاهری جذاب می باشد که می تواند هر کاربری را به وجه بیاورد. تمام بدنه به جز قسمت اطراف کیبورد که از آلومینیوم می باشد بقیه قسمت های دستگاه از پلاستیک ساخته شده است که باعث می شود سبک باشد و به راحتی حمل شود. ProBook 450 G3 به دلیل بدنه ای که دارد در برابر لکه یا حتی اثر انگشت مقاوم است. لولا های لپ تاپ از آلومینیوم ساخته شده است که باعث می شود مقاومت بالایی داشته باشند و زنگ نزنند. برای باز کردن لولا های دستگاه کاربران باید از هر دو دستشان استفاده کنند که این مقاومت لولا های لپ تاپ های HP را می رساند. پایه های زیر دستگاه از جنس مرغوب می باشند که در سطح های شیبدار می توانند به خوبی بایستند و به سختی جا به جا شوند. یکی از موارد قابل توجه این دستگاه نبود هیچ نوع شکاف اضافی می باشد که باعث می شود آب به سختی وارد دستگاه شود.

طراحی HP ProBook 450 G3

صفحه نمایش

HP ProBook 450 G3 دارای یک صفحه نمایش مات 15.6 اینچی با کیفیت HD و با رزولوشن 1366x768 است. بیشترین میزان کنتراست صفحه نمایش HP 450 G3 در بالا سمت راست cd / m 223 است و کمترین میزان صفحه نمایش در وسط سمت راست cd / m 204 می باشد درست است که این مقدار کم می باشد ولی به دلیل قیمتی که ProBook 450 G3 دارد قابل قبول است. این دستگاه در زاویه دید کمی ضعیف عملکرده و جزو لپ تاپ های انفرادی محسوب می شود زیراگر کاربران از هر طرف به جز رو به رو به صفحه نمایش نگاه کنند تیره گی هایی را مشاهده خواهند کرد و در زیر نور مستقیم خورشید نور را منعکس می کند که چندان مشکلی را برای کاربران عادی ایجاد نمی کند. در لبه های صفحه نمایش نوعی لاستیک به کار رفته که باعث می شود طول عمر صفحه نمایش افزایش یابد و در برابر ضربه ها سنگین مقاوم باشد. بدنه صفحه نمایش از پلاستیک ساخته شده است و باعث می شود به سختی کثیف و به راحتی تمیز شود تا بتواند ظاهر زیبای لپ تاپ را حفظ کند.

صفحه نمایش HP ProBook 450 G3

کیبورد و تاچ پد

HP ProBook 450 G3 دارای یک کیبورد بزرگ و مقاوم می باشد. این کیبورد از هر لحاظ عالی می باشد زیرا کامل است و هیچ یک از قسمت های عددی و اضافی پاک نشده اند ، فاصله ی بین کلید ها به خوبی رعایت شده است و تنها عیب کیبورد نبود نور پس زمینه می باشد نور پس زمینه جدا از زیبایی و جلوه ای که به لپ تاپ می دهد باعث می شود که کاربران در تاریکی بتوانند به کلید های مورد نظر به راحتی دسترسی یابند. کلید های کیبورد بر عکس کلید خاموش / روشن و تنظیمات صدا که از آلومینیوم ساخته شده اند از پلاستیک با کیفیت بالا سخته شده است و بر عکس سایر رقبا که روی کلید ها کمی انحنا دارند صاف می باشد که باعث می شود کهسرعت تایپ بیشتر باشد و کاربران در هنگام تایپ احساس رضایت داشته باشند.

کیبورد و تاچ پد
HP ProBook 450 G3 مجهز به یک تاچ پد با اندازه و جنس مناسب می باشد که می تواند هر کاربری را راضی نگه دارد. تاچ پد 450 G3 برعکس کیبورد که از پلاستیک ساخته شده از آلومینیوم ساخته شده است که باعث می شود تاچ پد دستگاه بتواند به خوبی از حرکات چند لمسی پشتیبانی کند و بسیار روان عمل کند. کلید های تاچ پد نیز همانند خود تاچ پد از جنس آلومینیوم می باشند و در هنگام استفاده کمی پر سرو صدا هستند که باعث می شود کار کردن با این تاچ پد کمی لذت بخش باشد.

صدا

HP ProBook 450 G3 دارای دو بلندگو با طیف صدای مناسب می باشد که نه تنها در فضای بسته بلکه در فضای باز نیز می توانند به خوبی کارهایی مانند پخش فیلم ، موزیک و تماس ویدیویی را انجام دهند ولی اگر کیفیت بالاتری را می خواهید می توانید از در گاه مشترک هدفون و میکروفون که در سمت چپ قرار دارد استفاده کنید. اسپیکر های لپ تاپ HP 450 G3 در بالای کیبورد بین کلید های خاموش / روشن و تنظیمات صدا قرار دارد این موقعیت مکانی باعث می شود صدا با کیفیت بهتری و مستقیما به گوش کاربر برسد.

بلندگو HP ProBook 450 G3

باتری

HP ProBook 450 G3 به یک باتری 44 WH مجهز می باشد که در پشت دستگاه قرار دارد و کاملا با لپ تاپ من منطبق است یعنی باعث می شود زیبایی لپ تاپ به خوبی حفظ شود. باتری دستگاه ProBook 450 در حداکثر استفاده از CPU ، Wi-Fi ، اسپیکر ، نور صفحه نمایش و در حالت وب گردی می تواند حدود 3 ساعت 40 دقیقه کار کند. باتری لپ تاپ در حالت متوسط استفاده از انرژی می تواند 2 ساعت 35 دقیقه عمل کند. باتری HP ProBook 450 در حداکثر استفاده از نور صفحه نمایش ، بلندگو ها ، CPU ، Wi-Fi می تواند 1 ساعت و 30 دقیقه به کار خود ادامه دهد. برای باز کردن باتری دستگاه کافی است کلید گیره ای که در پایین باتری قرار دارد را کمی با قدرت بیشتر فشار دهید تا باز شود.

باتری HP ProBook 450 G3

اتصالات

HP ProBook 450 G3 دارای اتصالات مناسبی است که می تواند تمامی نیاز های کاربران حرفه ای رابه خوبی فراهم کند. در سمت چپ دستگاه دو عدد پورت USB3.0 ، در گاه شارژر ، HDMI و VGA می باشد. در سمت راست HP 450 G3 دو عدد پورت USB2.0 ، درگاه مشترک میکروفون / هدفون ، LAN و DVD CD-RW درایو نوری وجود دارد. در جلوی لپ تاپ فقط یک درگاه کارتخوان قرار دارد. در پشت 450 G3 هیچ نوع اتصالی وجود ندارد که به دلیل باز نشدن تا 180 درجه قانع کننده نمی باشد. لپ تاپ فاقد ESATA می باشد که چندان مشکلی را ایجاد نمی کند.

طراحی HP ProBook 450 G3

ویژگی های مثبت

  • باتری مناسب
  • اتصالات کامل
  • کیبورد

ویژگی های منفی

  • صفحه نمایش نه چندان خوب
قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*