Dell Precision M2800 یک لپ تاپ آمریکایی نسل چهارمی می باشد که در سال 2014 توسط کمپانی بزرگ و محبوب DELL ساخته شد که فروش قابل قبول داشت. این دستگاه به دلیل ویژگی هایی که دارد برای کاربران تایپیست ، گرافیست و کارمند می تواند بسیار مناسب باشد و همچنین لپ تاپ DELL M2800 برای کاربران که کارهای طولانی انجام می دهند بسیار مناسب است زیرا دارای به یک باتری 98 WH مجهز می باشد.

طراحی

 Dell Precision M2800یک لپ تاپ با ظاهری نسبتا کلاسیک می باشد که به رنگ نقره ای و مشکی می باشد. Precision M2800 مجهز به یک بدنه آلومینیومی است که مقاومت بالایی دارد و باعث می شود که این مدل جزو لپ تاپ های صنعتی محسوب می شود. بدنه ی آلومینیومی دستگاه باعث می شود که لپ تاپ در برابر گرمای بیش از حد ، ضربه و زنگ زدگی مقاوم باشد. شرکت DELL برای امنیت باز و بسته شدن لپ تاپ یک قفل گیره ای در جلوی دستگاه قرار داده است که با یک دست به راحتی باز و بسته می شود. از دیگر نکات مثبت دستگاه می توان به لولا های آن اشاره کرد که از جنس آلومینیوم هستند و بسیار روان و آرام عمل می کنند و می توانند تا 180 درجه با شوند که در سایر رقبا کمتر مشاهده می شود. برای باز کردن دستگاه کاربران می توانند به راحتی با یک دست Dell M2800 را باز و بسته کنند. پایه های زیر دستگاه از جنس مناسبی می باشند و می توانند لپ تاپ را در سطح های شیب دار به خوبی نگه دارند که به سختی با دست جا به جا می شود. M2800 به دلیل بدنه سنگین و بزرگی که دارد کمی سخت در دست قرار می گیرد که حمل کردن را سخت تر می کند اما می توان با استفاده از یک کیف این مشکل را به راحتی برطرف کرد.

طراحی Dell Precision M2800

صفحه نمایش

Dell Precision M2800 دارای یک صفحه نمایش مات 15.6 اینچی با کیفیت HD و رزولوشن 1366x768 است. بیشترین میزان کنتراست صفحه نمایش در بالا سمت راست cd / m 321 است و کمترین میزان کنتراست صفحه نمایش در پایین cd / m 231 می باشد اختلاف میان این دو عدد 72% است که دور از ذهن بوده و انتظار بیشتری از شرکت DELL می رفت و امیدواریم در مدل های بعدی این نقص بر طرف شود. صفحه نمایش Precision M2800 انفرادی می باشد یعنی اگر کاربران از هر طرف به جز رو به رو به صفحه نمایش نگاه کنند تیرگی هایی رامشاهده خواهند کرد یا اگر زیر نور مستقیم خورشید قرار بگیرد نور را منعکس می کند. بدنه ی صفحه نمایش از آلومینیوم می باشد این نوع بدنه باعث می شود که دستگاه دمای خود را حفظ کند و در استفاده های طولانی مدت خنک بماند.

صفحه نمایش Dell Precision M2800

کیبورد و تاچ پد

Dell Precision M2800 به یک کیبورد با جنس و اندازه ی استاندارد مجهز می باشد. همان طور که انتظار می رفت دستگاه دارای یک کیبورد بزرگ و با اندازه ی 355 میلی متر در 120 میلی متر می باشد. کیبورد Dell M2800 دارای چند نکته مثبت می باشد مثلا یک کیبورد کامل است یعنی هیچ یک از قسمت های عددی و زاپاس حذف نشده است و اندازه ی کلید ها به اندازه ی کافی بزرگ می باشد اما تنها نکته منفی کیبورد نبود نور پس زمینه می باشد که جدا از زیبایی و جلوه ای که به لپ تاپ می دهد باعث می شود که کاربران بتوانند به راحتی در تاریکی کلید های مورد نظر خود را بیابند. کلید های روشن / خاموش و تنظیمات صدا از کیبورد جدا شده و در بالای کیبورد قرار دارند تا مستقیما در دسترس کاربران باشند. کلید های کیبورد از نوعی پلاستیک سخت ساخته شده اند که باعث می شود سرو صدای مورد علاقه ی کاربران تایپیست را تولید کنند و به طول عمر بالایی دست یابند. در وسط کیبورد یک ماوس زاپاس به رنگ طوسی قرار دارد که باعث می شود کاربران در هنگام کار سرعت بالایی داشته باشند.

کیبورد و تاچ پد

Dell Precision M2800 برعکس انداره ی بزرگی که دارد دارای یک تاچ پد کوچک می باشد که اندازه ی آن 8x4.5 سانتی متر است. تاچ پد Precision M2800 از پلاستیک سخت ساخته شده است که می تواند به خوبی از حرکات چند لمسی پشتیبانی کند و دوام بالایی داشته باشد. تاچ پد این مدل لپ تاپ دارای پنج کلید می باشد که سه کلید در بالا و دو کلید در پایین خود تاچ پد قرار دارد که همانند کلید های کیبورد از پلاستیک سخت ساخته شده اند و پر سرو صدا می باشند.

صدا

Dell Precision M2800 دارای دو بلندگو با طیف صدای مناسب می باشد که نه تنها در فضای بسته بلکه در فضای باز کارهایی مانند پخش موسیقی ، فیلم و تماس ویدیویی را در حد قابل قبول می تواند انجام دهد اما می توانید برای کیفیت صدای بهتر از درگاه مشترک میکروفون / هدفون که در سمت راست قرار دارد استفاده کنید. اسپیکرها در جلوی لپ تاپ قرار دارند که باعث می شود صدا با کیفیت کمتری به گوش کاربران برسد که نسبت به قدرتمند بودن بلندگو ها قابل قبول می باشد.

بلندگو Dell Precision M2800

باتری

Dell Precision M2800 به یک باتری 97 WH مجهز می باشد که اندازه ی نسبتا بزرگی دارد و کمی از زیبایی لپ تاپ می کاهد. برای خارج کردن باتری لپ تاپ باید دو کلید گیره ای که در پایین لپ تاپ قرار دارد را فشار دهیم. این باتری می تواند در حداقل استفاده از CPU ، Wi-Fi ، بلندگو و نور صفحه نمایش و در حالت بیکار می تواند حدود 9 ساعت 20 دقیقه کار کند. باتری لپ تاپ Dell M2800 در حالت متوسط استفاده از انرژی می تواند حدود 7 ساعت 15 دقیقه کار کند. باتری Precision M2800 در حداکثر استفاده از نور صفحه نمایش ، صدا ، CPU و Wi-Fi می تواند 4 ساعت و 30 دقیقه به کار خود ادامه دهد. M2800 می تواند برای کاربرانی که کارهای طولانی انجام می دهند بسیار مناسب باشد.

باتری Dell Precision M2800

اتصالات

Dell Precision M2800 دارای اتصلات کاملی می باشد که حتی برای کاربران حرفه ای مناسب است. در جلوی M2800 فقط یک عدد کارتخوان SD موجود می باشد. سمت چپ دستگاه یک عدد پورت USB3.0 و HDMI وجود دارد. در سمت راست لپ تاپ دو عدد پورت USB3.0 ، درگاه مشترک میکروفون / هدفون ، کارتخوان و DVD CD-RW قرار دارد. در پشت دستگاه یک عدد پورت USB3.0 ، درگاه شارژر ، LAN و VGA وجود دارد.

اتصالات Dell Precision M2800

ویژگی های مثبت

  • باتری بسیار مناسب
  • کیبورد و تاچ پد قوی
  • بلندگوی قدرتمند

ویژگی های منفی

  • صفحه نمایش نه چندان خوب
قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*