Dell Latitude E5270 یک دستگاه نسل ششم می باشد که در سال 2016 توسط شرکت مطرح Dell ساخته و به عنوان یک لپ تاپ اداری به بازار عرضه شد. این دستگاه به دلیل وزن و اندازه ای که دارد جزو لپ تاپ های سبک و نازک محسوب می شود. اگر شما به دنبال یک دستگاه کوچک اما با باتری قدرتمند می باشد Latitude E5270 یکی از بهترین گزینه ها می باشد که بلعکس ظاهر کوچکی که دارد از باتری قدرتمندی بهره مند می باشد.

طراحی

Dell Latitude E5270 یک لپ تاپ کوچک 12.5 اینچی می باشد که تقریبا هم اندازه ، هم وزن و  شبیه مدل قبلی خود یعنی E5250 است. Latitude E5270 به دلیل وزن 1.6 کیلوگرمی که دارد به راحتی در دست قرار می گیرد و قابل حمل است. تمام بدنه ی Dell E5270 از پلاستیک مقاومی ساخته شده است تا دستگاه وزن کمتری داشته باشد ، لیز نخورد دیر تر کثیف شود. لولاهای دستگاه از آلومینیوم ساخته شده است و در برابر زنگ زدگی ، فرسودگی و ضربه بسیار مقاوم هستند. هر چه لولا ی یک لپ تاپ بیشتر باز شود بهتر است زیرا باعث می شود که احتمال شکستگی لولا های آن کاهش یابد. در زیر دستگاه چهار عدد پایه قرار دارد که از نوعی لاستیک ضد لغزش ساخته شده اند و می توانند به خوبی در سطح های شیب دار بایستند. 

طراحی Dell Latitude E5270

صفحه نمایش

Dell Latitude E5270 دارای یک صفحه نمایش کوچک 12.5 اینچی با کیفیت HD و رزولوشن 1366x768 است. اگر شما به دنبال یک لپ تاپ با صفحه نمایش ارزان ولی با کیفیت هستید E5272 یک پیشنهاد مناسب براس شما می باشد زیرا این صفحه نمایش دارای میزان کنتراست مناسبی می باشد و بیشترین میزان کنتراست صفحه نمایش در مرکز cd/ m 161 و کمترین میزان کنتراست cd / m 148 در پایین می باشد. صفحه نمایش 5270 به دلیل کنتراست متوسطی که دارد جزو لپ تاپ های دو نفره نیز محسوب می شود یعنی اگر کاربران از گوشه های صفحه نمایش به جز رو به رو به آن نگاه کنند مقدار کمی تیره گی مشاهده خواهند کرد و ممکن است کمی نور خورشید را منعکس می کند اما اگر در فضای بسته مانند ادارات استفاده شود هیچ مشکلی ایجاد نمی کند. در کناره های صفحه نمایش کمی لاستیک به کار رفته که باعث می شود در برابر باز بسته شدن های ناگهانی و ضربه مقاوم باشد. بدنه لپ تاپ از پلاستیک ساخته شده است که باعث می شود به زیبا و مقاومت بالایی دست یابد ، همچنین بدنه پلاستیکی باعث می شود که در حد مناسبی ضد لک باشد و کثیفی را به خود جذب نکند.

صفحه نمایش Dell Latitude E5270

کیبورد و تاچ پد

Dell Latitude E5270 مجهز به یک کیبورد مقاوم و استثنایی می باشد که می تواند به دلیل فاصله ی مناسبی که در میان کلید ها وجود دارد دارای بازخورد مناسبی می باشد. کلید های کیبورد از پلاستیک سخت ساخته شده اند تا بتوانند به خوبی در هنگام استفاده عمل کنند. روی تمامی کلید ها کمی فرورفتگی وجود دارد این فرورفتگی باعث می شود تا کلید ها فشار پذیری مناسبی داشته باشند. همان طور که انتظار می رفت کیبورد کامل نیست یعنی قسمت های عددی و زاپاس حذف شده اند که به دلیل کوچک بودن لپ تاپ این موضوع چندان مشکلی را ایجاد نمی کند.

کیبورد و تاچ پد Dell Latitude E5270
Dell Latitude E5270 یک تاچ پد زیبا با طراحی امروزی می باشد اما نسبت به اندازه ی کوچک دستگاه بسیار بزرگ می باشد. تاچ پد می تواند به خوبی از حرکات چند لمسی پشتیبانی کند و در استفاده های طولانی دمای خود را به خوبی حفظ کند. تاچ پد دارای دو کلید است که در پایین قرار دارند و همانند کلید های کیبورد پر سرو صدا هستند ، کلید ها بسیار نرم و تاحدی دارای انعطاف می باشند.

صدا

Dell Latitude E5270 مجهز به دو بلندگو که دارای طیف صدای مناسبی هستند می باشد. بلندگو های E5270 در جلوی دستگاه قرار دارند که وقتی دستگاه را روی میز می گذاریم صدا به خوبی به گوش کاربر می رسد. اسپیکر های دستگاه در فضای بسته کارهایی مانند پخش فیلم ، موسیقی و تماس ویدیویی را می توانند به خوبی انجام دهدند اما در فضای باز عملکرد مناسبی ندارد و نمی توانند صدا را به خوبی تولید کنند که شرکت Dell برای رفع این مشکل یک درگاه مشترک هدفون / میکروفون در سمت راست قرار داده است تا کابران کیفیت صدای مناسبی داشته باشند.

اسپیکر

باتری

Dell Latitude E5270 دارای یک باتری 47 WH می باشد که می تواند در حداقل استفاده از نور صفحه نمایش ، بلندگو ، CPU ، Wi-Fi و در حالت وب گردی حدود 6 ساعت و 55 دقیقه دوام بیاورد. باتری Dell E5270 در حالت متوسط استفاده از انرژی می تواند 4 ساعت 20 دقیقه کار کند. باتری لپ تاپ د رحداکثر استفاده از CPU ، Wi-Fi ، بلندگو و صفحه نمایش می تواند 2 ساعت 45 دقیقه به کار خود ادامه دهد. باتری در درون دستگاه به خوبی پنهان شده است که باعث می شود زیبایی لپ تاپ حفظ شود.

باتری Dell Latitude E5270

اتصالات

Dell Latitude E5270 دارای اتصالات مناسبی می باشد که هر کاربری را راضی نگه می دارد. در سمت چپ دستگاه یک عدد پورت USB3.0 و کارتخوان قرار دارد. در سمت راست لپ تاپ یک عدد پورت USB3.0 و کارتخوان SD موجود می باشد. در جلوی دستگاه هیچ گونه اتصالی وجود دارد. در پشت E5270 یک عدد پورت USB3.0 ، یک عدد پورت  ، HDMI ، VGA ، LAN و یک درگاه شارژر قرار دارد. لپ تاپ فاقد DVD CD-RW درایو نوری می باشد که به دلیل اندازه ی کوچکی که دارد قانع کننده است و می تواند به خوبی تمام نیاز های کاربران را با کمترین مشکل فراهم کند.

اتصالات Dell Latitude E5270

ویژگی های مثبت

  • باتری بسیار مناسب
  • تاچ پد قوی

ویژگی های منفی

  • صفحه نمایش ضعیف
قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*