لپ تاپ Lenovo ThinkPad T460 همان لپ تاپی است که نظر شما را به طور کامل نسبت به لپ تاپ های صنعتی تغییر می دهد Lenovo ThinkPad T460 یک لپ تاپ بسیار زیبا و سبک که در سال 2016 توسط شرکت مطرح Lenovo در سری ThinkPad ساخته شده است. در اذهان عمومی لپ تاپ صنعتی به لپ تاپ های با وزن بیش از 3 کیلوگرم و ضخامت های بالا می گویند که این طرز تفکر بسیار غلط است. Lenovo ThinkPad T460 یک لپ تاپ نسل ششمی با مادربرد DDR4 می باشد که یک لپ تاپ صنعتی با وزن 1.7 کیلوگرم و ضخامت 12 میلی متر می باشد که به همراه با کانفیگ های مختلی عرضه شده که شما می توانید بنا بر نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

طراحی

لپ تاپ Lenovo ThinkPad T460با وزن 1.7 کیلو گرم و ضخامت 12 میلی متر جزو لپ تاپ های سبک و نازک محسوب می شود و می توانید آن را مثل یک کتاب در دست بگیرید. بدلیل استفاده از ترکیب فایبر گلس و کربن در ساخت، دستگاه اثر انگشت را جذب نمی کند و هم چنین زیبایی دستگاه را نیز دو چندان کرده است. دستگاه دارای دو لولا در طرفین می باشد. برای باز کردن در لپ تاپ باید از هر دو دست استفاده کنید که این نشانه کیفیت بالای این لولا هاست. در بخش زیرین فریم دور نمایشگر در سمت چپ لوگو شرکت LENOVO قرار دارد و در سمت راست نیز مدل دستگاه نوشته شده است.

طراحی Lenovo ThinkPad T460

صفحه نمایش

در صفحه نمایش Lenovo ThinkPad T460 از یک پنل Full HD IPS مات 14 اینچ رزولوشن 1920 x 1080 استفاده شده که عملکرد بسیار خوبی را ارائه می دهد. تراکم پیکسل های این نمایشگر 157 PPI می باشد که عدد مناسبی است و در این نمایشگر تصاویر دچار افت کیفیت نمیشوند.
حداکثر میزان روشنایی 230 cd/m² در مرکز صفحه نمایش و کم ترین میزان روشنایی 196 cd/m² در پایین نمایشگر هست در مقایسه با رقبا این اعداد کمی پایین به نظر می رسد ولی اگر نخواهید در زیر آفتاب با این لپ تاپ کار کنید مشکلی برای شما ایجاد نمیکند.
میزان کنتراست این صفحه نمایش 885:1 که عدد بسیار مناسبی است و رنگ ها در این صفحه نمایش مصنوعی دیده نمی شوند و از شفافیت خوبی برخوردارند. رنگ مشکی در این صفحه نمایش به لطف کنتراست بالا بسیار غنی دیده میشود و باعث طبیعی تر شدن تصاویر میشود.

صفحه نمایش Lenovo ThinkPad T460

کیبورد و تاچ پد

کیبورد Lenovo ThinkPad T460 یک کیبورد جزیره ای بسیار با کیفیت و زیبا می باشد. کلید های کیبورد از فاصله مناسبی از هم قرار گرفته اند که به راحتی تایپ با این کیبورد کمک می کند. کیبورد  ThinkPad T460 از نور پس زمینه با دو سطح از روشنایی بهره میبرد که تایپ کردن در شب را راحت تر می کند. هم چنین صدای کلید ها ، تایپ را دلنشین تر می کند.

تاچ پد Lenovo ThinkPad T460 از اندازه بزرگی بهره میبرد که باعث پشتیبانی کامل از حرکات چند لمسی میشود. صفحه رویی تاچ پد t460 بسیار صیغلی و سخت است که در هنگام کار کردن به کاربر حس خوبی را ارائه می دهد. در پایین تاچ پد دو کلید قرار دارد که زیر تاچ پد مخفی شده اند و در بالای تاچ پد هم سه کلید قرار دارد که برای تکمیل کارایی موس دوم استفاده شده. موس دوم این مدل با رنگ قرمز بین کلید های G H B قرار دارد. از موس دوم می توانید برای تسریع گشت و گزار در صفحات وب و محیط ویندوز استفاده کنید.

اتصالات Lenovo ThinkPad T460

صدا

Lenovo ThinkPad T460 دارای دو بلندگو می باشد و محل قرار گیری این بلندگو ها در لبه پایینی دستگاه قرار دارند که باعث می شود در میز های کاری صدا بهتر به گوش کاربران برسد. بلندگو های T460 از سیستم پیشرفته بهبود صدای شرکت Dolby Digital استفاده میکنند که صدا را به صورت فراگیر پخش می کند. صدای تولید شده توسط این بلندگو ها دارای صدایی بلند و بدون نویز میباشد و در تولید صدای میانه و بالا عملکرد فوق العاده ای دارد.

بلندگو Lenovo ThinkPad T460

باطری

باطری بخشی است که Lenovo ThinkPad T460 عملکرد بسیار مناسبی را اراعه میدهد. طبق بررسی های انجام شده، این لپ تاپ می تواند در کم ترین حالت استفاده از انرژی و باطری تا 15 ساعت دوام بیاورد که عدد بسیار فوق العاده ایست که با استفاده کامل از Wi-Fi این عدد به 6 ساعت کاهش پیدا می کند.این اعداد و ارقام فوق العاده به این اطمینان را میدهد که Lenovo ThinkPad T460 تا یک روز کامل بدون هیچ مشکلی دوام بیاورد.
همچنین باطری از دستگاه بیرون نزده و کاملا با دستگاه منطبق است که زیبایی دستگاه را به خوبی حفظ می کند.

باطری Lenovo ThinkPad T460

اتصالات

اتصالات Lenovo ThinkPad T460 در سمت راست دستگاه پورت های HDMI ، کارتخوان ، USB ، LAN و Jack 3.5 mm قرار دارند و در سمت چپ T460 پورت شارژر ، دو عدد پورت USB و mini DisplayPort قرار دارد. در قسمت پشتی و جلویی دستگاه هیچ پورتی وجود ندارد.

اتصالات Lenovo ThinkPad T460

ویژگی های مثبت

  • IPS صفحه نمایش
  • بدنه ی نازک
  • وزن سبک

ویژگی های منفی

  • کنتراست متوسط
قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*