HP ProBook 450 G2 یک لپ تاپ بسیار فوق العاده است که در سال 2016 توسط شرکت بزرگ HP در سری ProBook ساخته شده است. این لپ تاپ می تواند نیاز تمام کاربران معمولی را به صورت کامل برآورده کند و در هیچ کاری بجز کارهای سنگین گرافیکی کم نیاورد. یک لپ تاپ بروز با نگهداری باطری فوق العاده به نسبت رقبای هم قیمت اما صفحه نمایش جایی است که شرکت HP کمی از رقبایش عقب مانده است.

طراحی

HP ProBook 450 G2 یک لپ تاپ بسیار زیبا که همچون نسل های قبلی خود، در صفحه رویی یعنی جایی که کیبورد قرار دارد از ورقه های آلومینیوم استفاده شده است و برای ساخت بقیه قسمت ها از پلاستیک سخت استفاده شده است. در قسمت بالای لپ تاپ یعنی پشت نمایشگر از لاستیک استفاده شده که باعث می شود لپ تاپ در هنگام حمل از روی دست لیز نخورد و رد اثر انگشت نیز روی آن نماند. دستگاه از دو لولای با کیفیت ساخته شده که نمی توان آن را با یک دست باز کرد. لولای دستگاه بسیار منحصر به فرد می باشد که امضای شرکت HP در سری 450 است. لولا وقتی باز میشود صفحه نمایش کمی از بدنه فاصله میگیرد ولی در هنگام بسته شدن لولا صفحه نمایش کاملا با دستگاه منطبق می شود. حداکثر میزان باز شدن صفحه نمایش 120 درجه میباشد که عدد قابل قبولی است.

طراحی HP ProBook 450 G2

صفحه نمایش

لپ تاپ HP ProBook 450 G2 به یک صفحه نمایش 15.6 اینچ مات باکیفیت HD+ مجهز شده است. این صفحه نمایش از نوع مات است که کسانی که با لپ تاپ زیاد کار می کنند می توانند بدون خستگی چشم و بازتاب نور محیط به انجام کار های خود بپردازند. رزولوشن این نمایشگر 1366x768 که حرف خاصی برای گفتن ندارد. روشنایی در این نمایشگر 225 CD/M² است که عملکرد متوسطی را ارائه می دهد. کنتراست این نمایشگر 353:1 می باشد با این اعداد و ارغام به ما نشان می دهد که با یک نمایشگر معمولی طرف هستیم.

صفحه نمایش HP ProBook 450 G2

کیبورد و تاچ پد

کیبورد HP ProBook 450 G2 از دو سطح از روشنایی بهره می برد و روشنایی در این صفحه کلید به صورت کاملا یک پارچه و یکدست می باشد که جدا از زیبایی و جلوه ای که به لپ تاپ میدهد در راحتی تایپ در شب نیز به شما کمک می کند. کلید های این صفحه کلید بسیار نرم هستند و در تایپ تجربه خوشایندی را ایجاد می کنند و برای افرادی که به تایپ کردن می پردازند بسیار مناسب هستند.

تاچ پد HP ProBook 450 G2 از یک اندازه متوسط با ابعاد 10.3 در 5.4 سانتی متر ساخته شده است. سطح تاچ پد کاملا صیقلی و نرم می باشد. در زیر تاچ پد شاهد دو کلید هستیم که بر عکس نسخه های قبلی کاملا با تاچ پد منطبق شده اند. کلید های تاچ پد بسیار نرم و بی سر و صدا هستند که حس خوبی به کاربر القا میکنند.

کیبرد و تاچ پد HP ProBook 450 G2

صدا

بلندگو های HP ProBook 450 G2 در بالای کیبورد در پنلی بسیار زیبا با طراحی فوق العاده قرار دارند که در کل حس خوبی را در گوش دادن دراز مدت به موزیک به کاربر می دهد.
وقتی صدا را بالا می بریم صدا های ریز قالب می شود و به اصطلاح بیس از بین می رود. برای پوشش این مشکل شرکت HP نرم افزار DTS را از پیش روی این دستگاه نصب کرده که به تنظیم و اکولایزر کردن صدا به دلخواه خود بپردازیم.

بلندگو های HP ProBook 450 G2

باطری

HP ProBook 450 G2 در آزمون استفاده از وای فای نرم افزار ما به صورت خودکار هر 40 ثانیه یک صفحه اینترنتی باز می کند در این تست HP 450 G2 توانست به عدد فوق العاده ی 7:30 ساعت دست پیدا کند با مقایسه با مدل های دیگر 450 و 455 که باطری 47WH در مقابل باطری 40WH دارند HP ProBook 450 G2 عملکرد فوق العاده ای دارد و در این زمینه شرکت مطرح HP پیشرفت خوبی را از خود نشان داده است.

باطری HP ProBook 450 G2

اتصالات

HP ProBook 450 G2 اتصالات بسیار کامل و جامعی دارد که به هیچ وجه کاربر در استفاده از وسایل جانبی احساس کمبود نمی کند. در سمت راست دستگاه درایو نوری، دو عدد پورت USB و یک عدد JACK 3.5 MM قرار دارد. در سمت راست دستگاه در گاه شارژر، هیت سینک، پورت VGA، LAN، پورت HDMI و دو عدد پورت USB قرار دارد. در قسمت جلوی دستگاه درگاه کارت خوان و در در قسمت پشتی هیچ چیزی برای گفتن وجود ندارد.

اتصالات HP ProBook 450 G2

ویژگی های مثبت

  • طراحی زیبا
  • کیبورد و تاچ پد
  • بلندگوی مناسب

ویژگی های منفی

  • صفحه نمایش نه چندان خوب
قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*