Lenovo ThinkPad Yoga 11e در سال 2017 توسط شرکت بزرگ LENOVO در سری ThinkPad ساخته شده است. یک لپ تاپ بسیار فوق العاده برای مدارس و دانش آموزان که جزو لپ تاپ تبدیل شونده می باشد که میتواند 360 درجه باز شود تا تبدیل به یک تبلت مناسب شود. این دستگاه با وزن 1.7 کیلوگرم و 22.8 میلی متر توانسته استاندارد های سری ThinkPad را به دست آورد و به ما این اطمینان را می دهد که با یک لپ تاپ بسیار مقاوم و قدرت مند طرف هستیم.

طراحی

Lenovo ThinkPad Yoga 11e دارای شاسی بسیار محکم می باشد که میتوان از آن در حال حرکت نیز استفاده کرد. Yoga 11e دارای چهار عدد لولا میباشد که میتواند با استفاده از دو لولا که هر کدام 180 درجه جا به جا می شوند می تواند تا 360 درجه باز شود! در بین در و بدنه دستگاه از ضربه گیر های پلاستیکی مقاومی استفاده شده تا جلوی ضربات ناگهانی را بگیرد. صفحه نمایش دستگاه از ترکیب پلاستیک و الیاف شیشه استفاده شده که باعث مقاومت فوق العاده صفحه نمایش شده است. وزن Lenovo ThinkPad Yoga 11e 1.7 کیلوگرم است و ضخامت دستگاه نیز 22.8 میلی متر است که می تواند در استفاده به صورت تبلتی کمی کاربر را اذیت کند.

طراحی Lenovo ThinkPad Yoga 11e

صفحه نمایش

Lenovo ThinkPad Yoga 11e از یک صفحه نمایش 11.6 اینچی براق با لزولوشن 1366x768 استفاده می کند. روشنایی این صفحه نمایش به عدد cd/m² 285.1 میرسد که بسیار مناسب است. میزان کنتراست این صفحه نمایش 713:1 می باشد. هرچه کنتراست یک صفحه نمایش بیشتر باشد باعث کمتر شدن خستگی چشم و اسیب های بلند مدت به چشم می شود. پنل صفحه نمایش از نوع IPS است یعنی در نگاه کردن از زوایای مختلف رنگ ها دچار بهم ریختگی و تیرگی نمی شود.

صفحه نمایش Lenovo ThinkPad Yoga 11e

کیبورد و تاچ پد

Lenovo ThinkPad Yoga 11e از یک صفحه کلید با ابعاد 27 x 10 x 10.5 و کلید های اصلی بهره می برد. این صفحه کلید فاقد بخش اعداد است که افرادی که با اعداد سرو کار دارند مثل حسابداران را کمی دلسرد می کند. این صفحه کلید فاقد نور پس زمینه است. صفحه کلید عملکرد بسیار مناسبی دارد و کلید های صفحه کلید بسیار نرم است.

کیبورد و تاچ پد Lenovo ThinkPad Yoga 11e

Lenovo ThinkPad Yoga 11e به یک تاچ پد نسبتاً بزرگ با ابعاد 10 x 6 سانتی متر و صفحه رویی بسیار نرم و صیغلی می باشد که جا به جا شدن بر روی این تاچ پد بسیار راحت و لذت بخش است. این تاچ پد همانند مدل های گران قیمت x1 carbon و t440 از دو کلید که کاملا زیر صفحه تاچ پد مخفی شده است که با برچسب قیمتی پایین خود تاچ پد فوق العاده دارد.

صدا

Lenovo ThinkPad Yoga 11e دارای دو بلنگو در بالای کیبورد بین بدنه و لولا قرار دارد وقتی کاربر جلوی دستگاه قرار دارد صدا بسیار فراگیر میباشد. وقتی در دستگاه را باز می کنیم لولا بلندگو ها را می پوشاند ولی تغییری در کیفیت صدای پخش شده ایجاد نمی شود. صدا در بلنگو های این دستگاه بیس زیادی ندارند و صدای میانه نسبتاً غالب است. برای این مشکل، بدلیل اینکه تجربه ی خوبی از گوش دادن به موسیقی و فیلم داشته باشید شرکت Lenovo یک Jack 3.5 mm برای دستگاه تعبیه کرده است.

بلندگو های Lenovo ThinkPad Yoga 11e

باطری

Lenovo ThinkPad Yoga 11e از یک باطری لیتیوم پلیمری 34 وات بر ساعتی با ولتاژ 7.4 بهره می برد. در آزمون تست اینترنت دستگاه هر 40 ثانیه یک صفحه وب باز میکند. ما روشنایی صفحه را روی 150 نیت قرار دادیم در این حالت دستگاه توانست عدد مناسب 4.57 ساعت بدست آورد. این اعداد به ما این اطمینان را می دهد که در استفاده گاه و بی گاه مشکلی برای کاربر ایجاد نمی کند ولی نمی توان از این دستگاه یک روز کامل استفاده کرد.

باطری Lenovo ThinkPad Yoga 11e

اتصالات

Lenovo ThinkPad Yoga 11e در سمت راست دستگاه ما شاهد یک عدد usb 3.0، خروجی HDMI و کلید های پاور و کم و زیاد کردن صدا هستیم. در سمت چپ دستگاه یک درگاه شارژر، USB 2.0، Jack 3.5 mm، و پورت LAN دیده میشود. در جلو وپشت دستگاه هیچ درگاهی دیده نمیشد و به طور کلی این دستگاه دارای اتصالات بسیار مناسبی است و می تواند نیاز عموم افراد را برآورده کند.

اتصالات Lenovo ThinkPad Yoga 11e

ویژگی های مثبت

  • طراحی زیبا
  • بدنه ی مستحکم

ویژگی های منفی

  • وزن نسبتاً بالا
قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*