اپلیکیشن کلاب هاوس که این روزها خیلی بر سر زبان ها افتاده و با محیط کاربری ساده و ویژگی های جذاب خود، بی شک در سراسر دنیا و ایران کاربران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. جالب است بدانید که ، انواع روم های تخصصی ، سیاسی ، فناوری ، فان ، روانشناسی و هر چیزی که فکرش را می کنید برای سلایق مختلف در کلاب هاوس وجود دارد و این افراد مباحث مورد علاقه خود را می توانند دنبال کنند.

کلاب هاوس چیست ؟

شبکه اجتماعی کلاب هاوس ، اپلیکیشنی خاص و متفاوت از سایر برنامه ها همچون فیسبوک و اینستاگرام است. اینجا خبری از تایپ کردن و فرستادن ایموجی نیست ! همه چیز صدای شماست.
در این برنامه می توانید با عضویت در اتاق ها یا به اصلاح روم ها ، به صحبت کردن بپردازید یا پای حرف های سایر افراد بشینید ! انتخاب با شماست !
تنها یک سال (2020) از معرفی این برنامه می گذرد اما حضور شخصیت های شناخته شده ای مانند بیل گیتس و ایلان ماسک، مدیر اسپیس ایکس در روم های این برنامه کافی بود تا توجه ها به این برنامه بسیار زیاد شود. در ایران نیز شخصیت های سیاسی با حضور در این برنامه و سخنرانی زنده برای هزاران نفر ، باعث رشد کاربران این شبکه اجتماعی شده اند.

اپلیکیشن کلاب هاوس

نحوه فعالیت در اپلیکیشن کلاب هاوس چگونه است ؟

کار با این برنامه خیلی سخت نیست! یک محیط کاربری ساده و شیک در انتظار شماست. ابتدا باید بدانید که عضویت شما در اپلیکیشن کلاب هاوس مستلزم داشتن دعوت نامه یا همان اینوایت است. این کار را یکی از دوستان و مخاطبان شما که الان در این برنامه حضور دارد، می تواند برای شما انجام دهد.

این برنامه در ابتدا برای سیستم عامل ios منتشر شد و اخیرا نسخه مخصوص سیستم عامل اندروید نیز عرضه شده است. امکان استفاده از این برنامه در تبلت ها و ipad ها نیز وجود دارد، اما هنوز نسخه بهینه و سازگار با صفحه نمایش های بزرگ ارائه نشده است.

اپلیکیشن کلاب هاوس اندروید

چگونه گفتگو روم ها را در کلاب هاوس ذخیره کنیم ؟

گاهی صحبت های جذابی را در روم ها می شنوید و دوست دارید این گفتگو و گپ جذاب و صمیمانه را داشته باشید. در این صورت باید روم را ذخیره کنید زیرا تمام گفتگو ها به صورت زنده انجام می شود. در حال حاضر کلاب هاوس ابزاری برای این کار در دسترس شما قرار نمی دهد، اما خودتان می توانید با وویس رکورد یا موبایل دیگری این کار را انجام دهید.

این روزها بسیاری از خبرگزاری ها، صوت های جنجالی منتسب به شخصیت های مختلف را از این برنامه در سایت و رسانه های خود منتشر می کنند که همگی به صورت دستی رکورد شده اند.

در حال حاضر هر روم می تواند پذیرای حداکثر 8 هزار نفر به صورت همزمان باشد. این عدد قبلا 5 هزار نفر بود و ممکن است در آینده این ظرفیت افزایش یابد.

اپلیکیشن کلاب هاوس آموزش

چگونه پروفایل کلاب هاوس بسازیم ؟

چگونه به کلاب هاوس دعوت شویم ؟ همانطور که قبلا گفتیم، برای عضویت و فعالیت در اپلیکیشن کلاب هاوس نیاز به دعوتنامه از سوی کاربران دیگر دارید. در حال حاضر هر کاربر جدید دو دعوتنامه دارد و بعد از استفاده و فعالیت بیشتر تعداد دعوتنامه بیشتری نیز به او اختصاص داده می‌شود. افراد جدید در برنامه با یک آیکون شبیه به فشفه مشخص هستند. در حال حاضر تمام امکانات این برنامه رایگان است.

حتی درصورتی که فعلا کسی را سراغ ندارید تا برای شما دعوت نامه ارسال کند، فعلا می توانید ثبت نام خود را انجام داده و یک نام کاربری برای خود رزرو کنید. تا زمانی که دعوت نامه دریافت نکنید، امکان فعالیت ندارید. همچنین زمانی که فردی شما را دعوت می‌ کند برای خط شما شما یک لینک به صورت پیامک ارسال می‌ کند که از طریق آن می‌ توانید با آن شماره تلفن ثبت نام کرده و وارد کلاب هاوس شوید.

اپلیکیشن کلاب هاوس ایفون

در قسمت بیوگرافی می توانید خودتان را معرفی کرده و کار یا تخصص خود را شرح دهید. در این قسمت امکان اتصال اکانت های توییتر و اینستاگرام نیز وجود دارد. در صورتی که اکانت توییتر خود را به کلاب هاوس متصل کنید، عکس شما از روی عکس پروفایل توییترتان دریافت شده و در اکانت کلاب هاوس شما ذخیره و نمایش داده می شود.

در بخش ACTIVITY نیز می توانید نوتیفیکیشن ها خود را مشاهده کنید.

چگونه در کلاب هاوس روم و کلاب بسازیم ؟

شما می توانید در روم هایی بر اساس علاقه‌ مندی‌ خود عضو شده یا کلوب راه‌ اندازی کنید که برای ایجاد آن باید فرمی را پر کرده و منتظر جواب باشید. البته روم‌ ها در کلوپ‌ ها به صورت عمومی یا خصوصی امکان فعالیت دارند. کاربران دیگر با دنبال کردن کلاب شما ، از روم هایی که بعدا ایجاد می کنید مطلع می شوند. برای مثال کی لپ در این برنامه کلابی با نام فناوری ایجاد می کند و در روزهای مختلف روم های مختلفی در رابطه با لپ تاپ های استوک ، تجربیات خرید لپ تاپ و .... ایجاد می کند. در این هنگام برای شما نوتیفیکیشنی ارسال می شود. شما می توانید از رومی که برای چند ساعت آینده برنامه ریزی شده و قرار است در آن تایم برگزار شود نیز مطلع شوید. این قضیه در دنبال کردن افراد نیز صدق می کند و می توانید از روم هایی که ایجاد می کنند و یا اتاق هایی که اکنون در آن حضور دارند، مطلع شوید.

موسس روم که فاندر نامیده می شود ، می تواند برخی افراد را به عنوان مجری یا همان Moderator منصوب کند تا روم را اداره کنند. افرادی که وارد روم می شوند در انتهای اتاق قرار می گیرند و با زدن آیکون دست ، به مجری اعلام می کنند که می خواهند در استیج حضور پیدا کرده و صحبت کنند. افراد حاضر در استیج می توانند با فعال کردن میکروفن یا همان مایک ، صحبت کنند.

اپلیکیشن کلاب هاوس برای کامپیوتر

همچنین می توانید دوستان خود را به یک روم دعوت کنید تا در کنار یکدیگر از آن اتاق لذت ببرید. در پایان نیز می توانید با زدن دکمه Leave quietly اتاق را ترک کرده و در بخش اکسپلورر روم های دیگر را برای ورود انتخاب کنید.

لینک های دانلود کلاب هاوس (نسخه ویندوز و مک در حال حاضر غیر رسمی هستند)

دانلود کلاب هاوس برای اندروید

دانلود کلاب هاوس برای آیفون (ios)

دانلود کلاب هاوس برای مک بوک (مکینتاش)

دانلود کلاب هاوس برای کامپیوتر و لپ تاپ (ویندوز)

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*