HP 240 G5 در سال 2016 توسط شرکت HP عرضه شده است.یک لپ تاپ بسیار جذاب با طراحی منحصر به فرد که با قیمتی مناسب عرضه شده و از ارزش خرید بالایی برخوردار است. یک لپ تاپ با کیبورد و تاچ پد مناسب که برای کار های اداری و خانگی بسیار مناسب می باشد. و از باطری بسیار قدرتمندی در آن استفاده شده است که نیاز های کاربران را برآورده میکند. 

طراحی

HP 240 G5 از یک بدنه تماماً پلاستیک استفاده شده است. بدنه لپ تاپ با خطوط های موازی مزین شده است و ظاهری شیک به دستگاه داده است. رنگ دور لپ تاپ براق است و در بقیه قسمت های لپ تاپ از رنگ مات استفاده شده و این دو رنگی ظاهری متفاوت به دستگاه داده است. وزن دستگاه به 1.8 کیلوگرم می رسد و جزء لپ تاپ های سبک به حساب می آید. دستگاه HP 240 G5 از ابعاد مناسبی نیز برخوردار است که می توان آن را بدون هیچ مشکلی در کیف گذاشته و آن را حمل کرد و در استفاده روی پا نیز مشکلی ایجاد نمی کند.

طراحی HP 240 G5

صفحه نمایش

لپ تاپ HP 240 G5 از یک صفحه نمایش با رزولوشن 1366x768 با کیفیت HD و پنل مات به بازار عرضه شده و جزو لپ تاپ های بسیار فوق العاده و ارزان قیمت شرکت HP می باشد. فریم دور نمایشگر از جنس پلاستیک با رنگ مشکی مات می باشد. پایین فریم نسبت به نقات دیگر حاشیه بیشتری دارد و در مرکز آن آرم HP حک شده است. دور فریم از تکه های کوچک لاستیکی استفاده شده است که از دستگاه در برابر ضربات ناگهانی محافظت کند. لولا های دستگاه فلزی هستند و از کیفیت خوبی نیز برخوردارند و می توانند تا 130 درجه باز شوند.

صفحه نمایش HP 240 G5

کیبورد و تاچ پد

کیبورد HP 240 G5 از کلید های با اندازه مناسب و کامل تشکیل شده. این صفحه کلید فاقد بخش اعداد است که مشکل خاصی برای کاربران عادی ایجاد نمی کند. کلید های این صفحه کلید بسیار نرم می باشند و توجه تایپیست ها را به خود جلب می کند. دکمه های کیبورد نسبت به کیبورد های دیگر کوچکتر هستند. فاصله در اکثر دکمه های کیبورد مناسب است ولی بعضی دکمه ها در بعضی نقاط به هم نزدیک ترند.

کیبورد و تاچ پد HP 240 G5

تاچ پد HP 240 G5 از یک تاچ پد نسبتاً بزرگ که از پلاستیک بدنه یک روکش نسبتاً ضخیم روی تاچ پد ایجاد کرده کاملاً منطبق با بدنه است. این تاچ پد از کیفیت خوبی بر خوردار است و عملکرد آن بسیار عالی است. دو کلید در پایین تاچ پد قرار دارد که وظیفه کلید های راست و چپ را ایفا می کنند. دکمه های تاچ پد بسیار نرم هستند و از تاچ پد بیرون نزده اند و کاملاً منطبق با تاچ پد منطبق هستند.

صدا

بلندگو های HP 240 G5 از کیفیت خوبی برخوردارند و می توانند در محیط های مختلف عملکرد مناسبی رو ارائه بدهند. محل قرار گیری بلندگو ها در زیر دستگاه است. وقتی رو به روی دستگاه قرار میگیریم صدایی فراگیر و استریو را تجربه کنیم. این اسپیکر ها تمام طیف صدا را به خوبی پخش می کنند. اسپیکر های 240 G5 در محیط های بسته عملکرد عالی دارند.

اسپیکر HP 240 G5

باطری

HP 240 G5 از یک باطری شش سلولی با عملکرد فوق العاده بهره می برد. در تست های انجام شده توسط تیم نرم افزاری KLAP این دستگاه در کمترین حالت استفاده از انرژی می تواند تا 8 ساعت دوام بی آورد. این دستگاه در حالت متوسط انرژی می تواند 5 ساعت فیلم برای ما پخش کند. در حداکثر میزان کارکرد دستگاه می تواند تا 2 ساعت دوام بیاورد که اعداد مناسبی است.

باطری HP 240 G5

اتصالات

دستگاه HP 240 G5 از اتصالات مناسبی برخوردار است کابران در بخش اتصالات کمبودی احساس نمی کنند. در سمت راست دستگاه فقط یک درگاه USB قرار دارد. در سمت چپ دستگاه دو عدد پورت USB ، Jack 3.5 mm ، HDMI ، VGA ، درگاه LAN و پورت شارژر قرار دارد. در پشت دستگاه هیچ چیزی دیده نمی شود و در بخش جلویی دستگاه فقط یک عدد کارتخوان قرار دارد.

اتصالات HP 240 G5

ویژگی های مثبت

  • صفحه نمایش مناسب
  • طراحی جذاب
  • باطری قدرت مند

ویژگی های منفی

  • بدنه پلاستیکی
قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*