لپ تاپ HP ZBook 15 G5 یک انتخاب فوق العاده قدرتمند برای کسانی است که محاسبات پیچیده انجام می دهند. این لپ تاپ ساخت و طراحی شرکت HP است که برای طراحان و مهندسین بسیار انتخاب مناسبی است و میتوانند با این لپ تاپ قدرتمند به راحتی عملیات های رندرینگ و شبیه سازی را پیاده سازی کنند. این لپ تاپ بی همتا با طراحی زیبا و سخت افزار بروز و قابل ارتقا است طول عمر این باتری مثال زدنی است و به راحتی پاسخگوی فعالیت های مداوم و طولانی مدت است.

طراحی

لپ تاپ HP ZBook 15 G5  شباهت چندانی به هم تراز های خود مانند ZBook Studio x360 ندارد و طراحی آن به گونه است که تیزی گوشه و زوایا گرفته شده . در و بدنه آن به رنگ خاکستری است و رنگ صفحه کلید ها نوک مدادی همراه با آرم HP  روی در لپ تاپ که جلوه ی در جذاب و در عین حال ساده به آن میدهد. سمت چپ ZBook 15 یک حسگر کوچک که برای خواندن اثر انگشت به کار می رود و دریچه  بلندگوهای با کیفیت  Bang & Olufsen در بالای صفحه کلید قرار گرفته.

طراحی HP ZBook 15 G5

لپ تاپ HP ZBook 15 G5  پیشرو در حوزه صنعت  است و برای کارهای مهندسی ،رندر گیری و شبیه سازی یک انتخاب فوق العاده است .

ابعاد آن  37.59در 26 در26.42در 2.5در 2.54 سانتی متر است و وزن آن  2.5 کیلوگرم است. با این حال حاشیه های بزرگ دور صفحه کمی از جلوه آن را کم میکند.از دیگر ویژگی های آن دکمه های میانبر درصفحه کلید HP ، WWAN LTE و میکروفون HP World-Facing که امکانات یک جلسه ی مجازی بی نقص را برای کاربران فراهم میکند.

از نظر مشخصات سخت افزاریHP ZBook 15 G5 شامل یک  پردازنده ی نسل هشتم intel Core i7-8850H vPro است که این پردازنده در مقایسه با مدل مشابهش Core i7-7920HQ پنجاه درصد افزایش کارایی داشته که حافظه cash آن 9 مگابایت فضا دارد و سرعت فرکانس پردازنده آن 2.6 گیگا هرتز است،حداکثر حافظه قابل استفاده بر روی آن 64 گیگا بایت می باشد.گرافیک پردازنده این لپ تاپ فوق العاد ه از نوع Intel UHD Graphics 630 است و حافظه های آن از نوع DDR4-2666, LPDDR3-2133 است.کاربران ZBook G5 میتوانند سنگین ترین عملیاتهای چند برنامه ای را به راحتی انجام دهند .از لحاظ عملکرد حرارتی 30% بهینه تر شده تا  کارایی CPU  و GPU هنگام استفاده طولانی مدت آرام و بدون دردسر باشد.

کاربران HP ZBook 15 G5 می توانند با اطمینان خاطر برای پروژه  های خود ازین لپ تاپ خارق العاده استفاده کنند ، زیرا لپ تاپ با برنامه های پیشرو نرم افزاری مانند Adobe Premiere Pro ، Revit ، SolidWorks و AutoCAD تست و تایید شده است تا حتی در پروژه های پیچیده نیز از حداکثر عملکرد خود اطمینان حاصل کند.

HP ادعا دارد با حداکثر چهار میلیون پیکربندی مختلف ، HP ZBook 15 می تواند به گونه ای تنظیم شود که به راحتی  خواسته های هر مهندس و طراح را تامین کند و زمانی که کاربران داشتند از نظرفضای  ذخیره سازی و حافظه احتیاج به ارتقا وسیله خود کردند میتوانند بدون نیاز به ابزار خاصی آن را انجام دهند.

گرافیک  ZBook 15 G5 ،این قابیلت را دارد که تصاویر و طرح های واقع گرایانه را با گرافیک رایانه ای   Nvidia Quadro P2000 با سرعت خیلی بالایی در اختیار کاربران بگذارد .  ZBook 15 قادر به انجام  پروژه ها با یک میلیارد رنگ در صفحه نمایش 1920 1، 1080 ، 120 هرتز ، 15.6 اینچی است. سیستم کالیبراسیون رنگ داخلی در دسترس کاربران است تا به دلخواه خود رنگ صفحه نمایش را تنظیم کنند.

ویژگی های امنیتی که امروز در صنعت به کار میرود امنیت را برای برنامه و پروژه های کاربران محیا میکند،به این صورت با لمس یک دکمه ، محافظت از صفحه به نام HP Sure View2 فعال می شود تا از هک بصری محافظت کند و RAID 13 تعبیه شده تا درصورتی که کاربر به نسخه پشتیبان احتیاج داشت برای کمک رسانی حاضر باشد.

میتوان گفت ZBook 15 G5 به عنوان نتیجه یک ایستگاه کاری قدرتمند است و آماده است تا با تمام نیاز های کاربران تنظیم شده و خود را مطابقت دهد همچنین میتواند از پس سخت ترین برنامه ها و عملیات ها ، و زیادترین حجم داده ها به راحتی بر بیاید.این لپ تاپ فوقاعاده میتواند به بیشترین درخواست های کاربران پاسخ داده و آن هارا از انجام کار با چنین لپ تاپی راضی کند.

نمایش

لپ تاپ  HP ZBook 15 G5از صفحه نمایش 15.6 اینچی و با رزولوشن Full HD 1080 x1920 بهره میبرد که میتواند برای شما تصاویر با کیفیت رنگ عالی فراهم کند. .

همچنین ZBook 15 از نظر زاویه دید ،رنگ و کنتراست عالی است. حاشیه های صفحه نمایش دارای روشنایی انطباقی است تا صفحه را هنگام حرکت بین محیط قابل مشاهده نگه دارد.

درصفحه نمایش اچ پی زد بوک مطمئناً سخت افزار زیادی به کار رفته و مجموعه ای از نمایشگر و دوربین در اختیار ما میگذرد که به زیبایی در کنار هم ترکیب شده اند. صفحه نمایش شامل کناره های نازک تر و ضخامت های بالا پایین باهم مطابقت دارند و در کل طراحی در آن حاشیه های آن خوب کار شده است.

ZBook 15 G5 توانست روشنایی 361 را فراهم کند که در میانگین 365 نیت بین  رقبای یعنی ThinkPad P1و Precision 3530توانسته رتبه خوبی را به خود اختصاص دهد.

صفحه نمایش HP ZBook 15 G5

کیبورد و تاچ پد

HP ZBook 15 G5 دارای صفحه کلید خاکستری رنگ که کلید ها با فاصله ای منظم در چینشی زیبا در کنار هم قرار گرفته اند و بسیار برای تایپ کردن راحت است و حرکت انگشتان را برای کاربر راحت تر کرده است. برای صفحه کلید ZBook 15 G5 نور پس زمینه ارائه شده تا جلوه آن را چند برابر کند ،بر روی این صفحه کلید یک اشره گر نیز قرار گرفته که حکم یک joystick کوچک را برای شما دارد. تاچ پد ZBook 15 یک صفحه ی کوچک 4.5 ×2.2 اینچی است که بسیار نرم و روان است و دارای سه دکمه ی مجزا از هم برای انجام کلیک راست،کلیک چپ و کلیک میانی برای پیمایش روی آن قرار گرفته است. حرکاتی که در ویندوز10 ارائه شده مثل پیمایش دو انگشتی و سه انگشتی را ساپورت میکند.

کیبورد و تاچ پد HP ZBook 15 G5

صدا

اسپیکر های استفاده شده در HP ZBook 15 G5 از نوع Bang & Olufsen هستند که صداهایی در طیف مختلف و کیفیت بالارا برای شما اجرا می کنند و اگر در یک دفتر کوچک با شید به راحتی صدا به اتاق همسایه شما منتقل می شود. ZBook 15 با یک برنامه صوتی Bang & Olufsen همراه شده که به شما اجازه می دهد صدا را از طریق اکولایزر شخصی سازی کنید یا از پیش تنظیمات صدا ، فیلم و موسیقی را انتخاب کنید.

باتری

عمر باتری HP ZBook 15 G5 بسیار عالی دارد چنانکه در تست انجام شده با روشنایی 150 و اتصاال وای فای مداوم توانسته 8ساعت و 56 دقیقه انرژی مورد نیاز ما را تامین کند که این رقم در ThinkPad P1  4ساعت و 16 دقیقه ودر Precision 3530  8 ساعت و 53 دقیقه بوده است.

zbook G5 بسیار مناسب برای افرادی است که ساعت های متوالی از لپ تاپ خود میخواهند استفاده کند

باطری HP ZBook 15 G5

اتصالات

خیالتان از بابت اتصالات HP ZBook 15 G5 راحت باشد زیرا در سمت چپ یک اسلات قفل امنیتی ، یک پورت RJ45 ، دو پورت USB 3.0 و یک اسلات کارت SD قرار گرفته است. در سمت راست یک پریز برق ، دو پورتThunderbolt 3 (USB-C) ، یک پورت HDMI ، یک پورت USB 3.0، یک جک هدفون و یک کارت خوان هوشمند وجود دارد.

             اتصالات HP ZBook 15 G5

ویژگی های مثبت

  • صفحه کلید راحت
  • بلندگوهای با کیفیت
  • پردازنده قوی
  • عمر طولانی باتری

ویژگی های منفی

  • وب کم با کیفیت متوسط
قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*