استیکر لپ تاپ یکی از لوازم جانبی است که در سالهای اخیر میان کاربران مورد استفاده قرارگرفته و به عبارتی ترند شده است. با پیشرفت تکنولوژی ، لپ تاپ و گوشی همراه جزو لاینفک زندگی انسان شده است . همین امر باعث شده تا کاربران خوش ذوق از کاور های جذاب استفاده کنند تا ضمن ایجاد دید بصری زیبا برای خود و دیگران ،از لپ تاپ خود در برابر ضربه و گرد و غبار محافظت کنند. اسکین لپ تاپ در طرح و مدل های متفاوتی تولید می شود که هر فرد می تواند با توجه به سلیقه خود آنها را تهیه و استفاده کند.هم چنین برخی از تولید کنندگان امکان تولید کاور با طرح دلخواه شما را نیز فراهم آورده اند.

استیکر لپ تاپ

مزیت استفاده از استیکر لپ تاپ

استیکر لپ تاپ علاوه بر ایجاد تنوع و زیبایی در سطح لپ تاپ شما ،باعث می شود دستگاه شما در برابر خط و خش محافظت شود.همچنین از ایجاد لکه بر روی سیستمتان جلوگیری کرده و به راحتی قابل شستشو و تمیز شدن است.

نکاتی که در هنگام خرید باید توجه کنید

استیکر لپ تاپ ممکن است در جنس های مختلفی تولید شود . اما  pvcبهترین جنس برای پوسته آن است .در غیر این صورت امکان دارد هنگام جدا کردن ،استیکر به طور کامل جدا نشود و آثاری از آن بر روی لپ تاپ شما باقی بماند. اسکین هایی که از جنس pvc هستند ضد آب بوده و قابلیت شستشو و تمیز شدن دارند. نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد دولایه بودن استیکر و داشتن لایه محافظ رنگ است که ثبات رنگ و طرح را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین از ایجاد اثر انگشت و کثیف شدن مداوم آن جلوگیری می کند. سعی کنید استیکری  را انتخاب کنید که به آسانی چسبانده شود و زیر آن هوا حباب نگیرد.این امر از زیبایی و جلوه کار می کاهد.استیکر های دولایه به خاطر ضخامت نسبی که دارند امکان جابجایی و نصب مجدد را بدون اینکه آسیب ببینند برای شما فراهم می کنند. باید در نظر داشته باشید که استیکر های لپ تاپ گاها سایزهای متفاوتی دارند . در هنگام خرید ،سایز متناسب با لپ تاپ خود را سفارش دهیدو در آخر دقت کنید تا علاوه بر حروف انگلیسی ،حروف فارسی نیز بر روی آن حک شده باشد.

استیکر لپ تاپ

راه های افزایش طول عمر استیکر لپ تاپ

  • قبل از نصب ، لپ تاپ را کاملا تمیز و خشک کنید تا عاری از هرگونه گرد و غبار و چربی باشد.
  • در هنگام نصب،صبر و حوصله داشته باشید تا زیر آن حباب نیفتد.
  • برای تمیز کردن  از دستمال مناسب استفاده کنید.
  • لپ تاپ را در سطوح زبر قرار ندهید تا استیکر  آسیب نبیند.

     

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*