سامسونگ به دلیل عرضه سریع هدفون های بی سیم جدید خود شهرت دارد . سامسونگ در رویداد گلگسی آنپکد از هدفون بی سیم خود یعنی گلگسی بادز 2  در کنار  گلکسی زد فیلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 رونمایی کرد . سامسونگ گلگسی بادز 2  نسبت به نسخه های اصلی پیشرفت چشمگیری داشته و قابلیت حذف نویز فعال و کیفیت صدای فوق العاده ای را به شما ارائه می دهد که باعث می شود احساس کنید با گروه موسیقی مورد علاقه خود روی صحنه هستید . در حالی که samsung galexy buds2  بهترین هدفون بی سیم موجود در بازار نیستند ، اما به راحتی یکی از بهترین هدفون ها برای دارندگان تلفن های هوشمند سامسونگ هستند که قابلیت هماهنگی کامل با تجهیزات گلکسی خود را دارند .

مشخصات گلگسی بادز 2 چیست؟

برجسته ترین ویژگی گلگسی بادز 2  در واقع حذف نویز فعال یا  ANC است. سامسونگ می گوید سیستم آن می تواند تا 98 درصد نویز پس زمینه را کاهش دهد. این قابلیت در سه سطح قابل تنظیم است ، بنابراین می توانید بر اساس شرایط انتخاب کنید تا چه میزان از صدای اطراف خود را می خواهید بشنوید. این ایرباد  با سه میکروفون بر روی هر گوشی، طراحی منحنی برای کاهش صدای باد و فیلتر کردن صدای ناخواسته ، به گونه ای ساخته شده است که می توانید هر کلمه را واضح بشوید . به گفته سامسونگ ، این محصول جدید کوچکتر و سبک تر از گلگسی بادز پلاس است و این باعث می شود که آنها را برای مدت طولانی راحت تر استفاده کنید.اما کوچکتر بودن آنها کار را کمی برای شما سخت می کند و ممکن است به راحتی از قاب و گوش های شما خارج شوند . با استفاده از سوئیچ خودکار ، گلگسی بادز 2 تشخیص می دهد که به چه اتصالی نیاز دارید و فوراً صدا را به آن دستگاه منتقل می کند. می توانید از تماشای فیلم در تبلت خود به پخش موسیقی در ساعت هوشمند بروید. گلگسی بادز 2 از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند که نسبت به دو مدل قبلی که به  بلوتوث 5.0 مجهز بودند پیشرفت کرده است.این ایر پاد در رنگ های سفید ، مشکی ، زیتونی و یاسی عرضه شده است.

گلگسی بادز 2

ظرفیت باتری

ظرفیت باتری‌ buds2 برابر با ۶۱ میلی‌آمپر‌ساعت و کیس نگهدارنده آن نیز ۴۷۲ میلی‌آمپر‌‌ساعت ظرفیت دارد.شما با روشن یا خاموش کردن ANC می توانید میزان شارژ ایرپاد خود را کاهش یا افزایش دهید. با هر بار شارژ کامل ، اگر ANC  شما خاموش باشدتا ۷٫۵ ساعت و درصورت روشن‌بودن ANC تا ۵ ساعت شارژ خواهید داشت. گلکسی بادز ۲ در ترکیب با کیس می‌تواند در صورت خاموش‌شدن ANC حداکثر ۲۸ ساعت و با روشن‌شدن ANC حداکثر ۲۰ ساعت دوام آورد . این ایرپاد از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند به گونه ای که با 5 دقیقه شارژ می توانید 55 دقیقه به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.همچنین یک چراغ LED برای نشان دادن وضعیت شارژ بودن ایر پاد بر روی جعبه آن طراحی شده است .

قیمت گلگسی بادز 2

اختلاف قیمت گلگسی بادز 2 در مقایسه با گلگسی بادز پرو 50 دلار است .در حالی که سامسونگ گلگسی بادز پرو را 199 دلار به فروش می رساند .برای گلگسی بادز 2 قیمت 149 دلار را در نظر گرفته است.

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*