لپ تاپ HP ProBook 645 G2 ، مدل مشابه لپ تاپ HP ProBook 640 G2 می باشد که تنها در بخش پردازنده تفاوت دارد. 645 G2 دارا پردازنده ی AMD است در حالی که 640 G2 پردازنده ی اینتلی دارد. در ادامه به بررسی این لپ تاپ می پردازیم.

طراحی

طراحی لپ تاپ HP ProBook 645 G2 همانطور که گفته شد ، دقیقا مشابه با طراحی لپ تاپ HP ProBook 640 G2 می باشد. این لپ تاپ با وزن 1.95 کیلوگرمی خود در میان رقبا نسبتا سنگین وزن محسوب می شود. ابعاد لپ تاپ 34 در 23.7 در 27 سانتی متر می باشد. اگرچه خانواده ی ProBook در رنگ مشکی - نقره ای خود بسیار شیک به نظر می رسد ، اما طراحی آن کمی قدیمی شده است. کمپانی اچ پی تا حد زیادی از پلاستیک ساده در انتخاب مواد استفاده کرده که خوشبختانه تأثیر خوبی نیز داشته است. علیرغم لولاهای محکمی که فقط برای یک لحظه بعد از ضربه تکان می خورند ، صفحه را فقط می توان با یک دست تا 180 درجه باز کرد که این نشاندهنده ی طراحی حرفه ای این لپ تاپ می باشد. در مجموع ، HP انتظارات کاربران را در زمینه ی لپ تاپی با این محدوده قیمت برآورده کرده است.

طراحی لپ تاپ HP ProBook 645 G2

صفحه نمایش

صفحه نمایش لپ تاپ HP ProBook 645 G2 ، بر خلاف 640 G2 که فول اچ دی است ، دارای کیفیت HD می باشد. رزولوشن پنل برابر با 1366x768 می باشد. نسبت روشنایی صفحه ، کنتراست ، مقداری سیاهی و تمامی آیتم های صفحه نمایش نسبت به پنل FullHD 640 G2 ضعیف تر می باشد. به طور خلاصه صفحه نمایش این لپ تاپ کاملا معمولی است و برای طراحان و گرافیست ها ممکن است گزینه ی مناسبی نباشد!

صفحه نمایش لپ تاپ HP ProBook 645 G2

کیبورد و تاچ پد

کیبورد لپ تاپ HP ProBook 645 G2 ، همانند اکثریت ProBook ها عملکرد خوبی را از خود نشان داده است. این کیبورد نسبت به نسل قبلی خود یعنی 640 G1 تغییرات چندانی نداشته است. البته طبیعی است که شرکت اچ پی در مدل جدید ، از همان طراحی قبلی که بازخورد های بسیار خوبی داشته ، استفاده کند. صفحه کلید لپ تاپ های صنعتی همیشه در رده ی بهترین ها بوده اند. از این رو باکیفیت و حرفه ای بودن صفحه کلید این دستگاه امری معقول و قابل انتظار است. البته گفتنی است که در مقایسه با ThinkPad های همرده ، کیبورد این لپ تاپ ضعیف تر می باشد.

کیبورد لپ تاپ HP ProBook 645 G2

تاچ پد لپ تاپ HP ProBook 645 G2 ، با ابعادی 9.8 در 5 سانتی متری خود ، دقت و کیفیت ساخت بسیار مطلوبی را دارا است. حرکات چند لمسی پشتیبانی می شوند و طراحی سطح صفحه لمسی به گونه ای است که در هنگام استفاده از آن ، انگشت دچار لغرش نمی شود.

باتری

باتری لپ تاپ HP ProBook 645 G2 همانند مدل اینتلی خود می باشد. یکسان نبودن پردازنده های این دو لپ تاپ ، باعث ایجاد تفاوت در بخش باتری نیز شده است. در مدل 640 G2 که پردازنده ی Intel را دارا است ، شاهد عملکرد بالاتر و بهتری از باتری هستیم. در مدل 645 G2 به علت پردازنده ی AMD ، مصرف برق بیشتر بوده و در نهایت شاهد عملکرد ضعیف تری می باشیم.

باتری لپ تاپ HP ProBook 645 G2

صدا

بلندگوهای استریو در لپ تاپ HP ProBook 645 G2 در پشت مشبک هایی که در بالای کیبورد قرار گرفته اند ، جای گذاری شده اند. در حالی که ما می توان حداکثر میزان صدا و پخش با صدای بالا را خوب سنجید، این بلندگوها در محدوده صدای متوسط و صدا ی پایین تا حدود زیادی ناامید کننده عمل می کنند. با این حال ، خروجی صدایی ارائه شده برای امور روزمره و صداها و گفتار های معمولی کافی است.

اسپیکر های لپ تاپ HP ProBook 645 G2

اتصالات

اتصالات لپ تاپ HP ProBook 645 G2 به طور خلاصه کامل و مناسب است. در سمت راست دستگاه شاهد درگاه شارژر برق ، اسلات سیم کارت ، داکینگ پورت ، پورت LAN ، دو عدد یو اس بی نسل سوم USB 3.0 ، پورت HDMI ، پورت Type C و جک 3.5 میلی متری ترکیبی صدا هستیم. در سمت چپ نیز فقط قفل Kensington ، کارت خوان هوشمند و درایو نوری قرار گرفته اند. لازم به ذکر است که اچ پی در پشت دستگاه نیز درگاه VGA را جای گذاری کرده است.

پورت های لپ تاپ HP ProBook 645 G2

ویژگی های مثبت

  • طراحی محکم و پایدار
  • کیبورد حرفه ای
  • اتصالات مناسب

ویژگی های منفی

  • صفحه نمایش نسبتا ضعیف
قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*