بازی های موبایلی در سال های اخیر مورد استقبال گیمرها قرار گرفته اند و هر ماه هزاران بازی جدید فوق العاده منتشر می شود. بنابراین یافتن بهترین بازی های موبایل می تواند بسیار سخت باشد. برای کمک به شما ، ما لیستی از جدیدترین و بهترین بازی های موبایل 2021 را در دسته هایی مانند ماجراجویی ، اکشن ، مسابقه ای و موارد دیگر جمع آوری کرده ایم.

  1. Dauntless

Dauntless

Dauntless  یک بازی RPG اکشن رایگان است که در حال حاضر برای رایانه های شخصی ، پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و Nintendo Switch در دسترس است. توسعه دهنده و طراحان این بازی گفته اند که نسخه موبایل بازی در مرحله اولیه طراحی است ، اما زمان دقیقی برای زمان عرضه آن ارائه نکرده اند. در حقیقت ، توسعه موبایل در سال 2019 به طور موقت روی خط تولید قرار گرفت. با این حال ، طبق مصاحبه اخیر با مدیر محصول این شرکت همچنان متعهد به انتشار Dauntless در تلفن همراه در آینده است. در این Dauntless  شما به جای یک قاتل بازی می کنید  و کار شما این است که هیولاهایی را که به عنوان گروه های وحشی شناخته می شوند از بین ببرید. می توانید انفرادی شکار کنید یا با سه قاتل دیگر تیم کنید. با هر بار کشتن ، موادی دست ساز را به دست می آورید که می توانید از آنها برای ساختن سلاح برای مقابله با هیولاهای وحشتناک تر استفاده کنید. مانند نسخه های کنسولی و رایانه های شخصی ، Dauntless  در آندروید نیز احتمالاً یک عنوان رایگان برای بازی خواهد بود که نیاز به اتصال مداوم به اینترنت دارد.

  1. Total War Battles: Warhammer

Warhammer

بازی های RTS موبایل از لحاظ تاریخی بسیار ضعیف بوده اند ، اما این بازی اندرویدی که به زودی ارائه می شود یکی از بهترین ها در این سبک است. مانند آخرین نسخه های رایانه شخصی ، این نسخه نیز در جهان مخوفی ساخته شده است ، بنابراین انتظار داشته باشید کوتوله ها ، جن های بلند و موارد دیگر را ببینید. استودیوی وان تامب موبایل در حال توسعه یک پروژه نقش ‌آفرینی آنلاین چندنفره وسیع است که می‌تواند بازار بازی‌های موبایل را تحت تاثیر قرار دهد. ما هنوز اطلاعات زیادی در مورد زمان انتشار آن نداریم ، اما وب سایت رسمی می گوید بتا بسته به زودی در راه است.

  1. Valorant یکی از بهترین بازی های موبایل 2021

Valorant یکی از بهترین بازی های موبایل 2021

valorant وقتی در رایانه شخصی در سال 2020 عرضه شد ، سر و صدای زیادی به پا کرد. شرکت Riot Gamesدر رویداد جشن یک سالگی اعلام کرد که این بازی در حال حاضر برای موبایل درحال تولید است. ما می دانیم که بازی تعدادی تغییر برای کاربر پسند شدن نسخه موبایلی دارد و اما احتمالا قابل مقایسه با نسخه رایانه ای نخواهد بود. در مورد تاریخ انتشار ، توسعه دهندگان اعلام کرده اند که ممکن است تولید آن دوسال به طول انجامد، بنابراین احتمالاً اوایل سال 2022 منتشر می شود.

  1. Diablo Immortal

بهترین بازی 2021

در نوامبر 2018 ، توسعه دهنده Blizzard Entertainment اعلام کرد که بر روی Diablo Immortal ، دومین بازی تلفن همراه خود کار می کند. گرچه در ابتدا این بازی خیلی مورد استقبال قرار نگرفت اما با گذشت زمان در حال حاضر جزو برترین بازی های موبایلی به شمار می آید. این بازی به شما امکان می دهد از بین شش کلاس (Barbarian ، Monk ، Wizard ، Crusader ، Demon Hunter و Necromancer) یکی را انتخاب کنید که هر کدام دارای حداقل 12 مهارت هستند. شما قادر خواهید بود در 9 منطقه بیرونی کاوش و مبارزه کنید. همچنین موجودات جدیدی وجود دارند که قبلاً در عنوان Diablo دیده نشده بودند. این بازی قبلاً در Play Store فهرست شده بود و یک تست آلفا مختصر داشت. با کمال تعجب ، طرفداران و مطبوعات به طور یکسان واکنش مثبت نشان دادند. به زودی منتظر تاریخ انتشار رسمی آن باشید.

  1. Final Fantasy VII: The First Soldier

بهترین بازی موبایل

آیا همیشه می خواسته اید وارد یک نبرد رویال عظیم در جهان Final Fantasy VII شوید؟ این بازی اندروید از Square-Enix دقیقاً همین است که انتظار می رود که در اواخر سال 2021 بر روی Android و iOS عرضه شود. این بازی که 30 سال قبل از وقایع بازی اصلی تنظیم شده است ، شما را به جای یک سرباز قرار می دهد تا در مکان های نمادین بازی مبارزه کنید. علاوه بر تیراندازی ، به چندین توانایی جادویی مانند محافظت ، شفا و حتی احضار دسترسی پیدا می کنید. شما باید از امکانات و تجهیزات خود برای حذف سایر بازیکنان استفاده کنید تا به عنوان آخرین سرباز و برنده میدان معرفی شوید.

  1. Path of Exile Mobile از بهترین بازی های موبایل 2021

یکی از بهترین بازی های موبایل 2021

Path of Exile برای اولین بار در سال 2013 منتشر شد ، اما به روزرسانی های مداوم و توجه توسعه دهندگان Grinding Gear Games باعث شده است که این بازی در سالهای بعد محبوب شود. در حال حاضر ، نسخه موبایلی در راه است و به نظر می رسد یک اقتباس فوق العاده از بازی اصلی باشد. درست مانند Diablo Immortal، در این بازی نیز کلاس‌های مختلف شخصیتی مانند: Marauder، Duelist، Ranger، Shadow، Witch، Templar و Scion وجود دارد که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. انتظار می رود PoE Mobile یک دوره توسعه طولانی و پیچیده داشته باشد. در حال حاضر ، Path of Exile Mobile  هنوز به در حال آزمایش است  ، توسعه دهندگان  عنوان کرده اند در صورتی که نسخه موبایلی تجربه جذابی به همراه نداشته باشد، آن را بطور رسمی عرضه نخواهد کرد.

  1. Rocket League Sideswipe

 بهترین بازی های موبایل 2021

طرفداران مسابقه اتومبیل رانی Rocket League خوشحال خواهند شد که در مورد بازی بعدی موجود در لیست مطلع شوند: Rocket League Sideswipe از ابتدا برای دستگاه های تلفن همراه ساخته شده است ، بازیکنان در یک تایم دو دقیقه ای بصورت  یک به یک یا دو به دو روبروی هم قرار می‌گیرند و به رقابت می پردازند . این مدت زمان، برای نسخه موبایلی ، کاملاً مناسب و منطقی بنظر می رسد. علاوه بر این ، برای امتحان کردن آن مجبور نیستید مدت زیادی منتظر بمانید. این بازی در ابتدای سال جاری آزمایش آلفا محدودی را پشت سر گذاشت و نسخه کامل جهانی آن در اواخر سال 2021 برنامه ریزی شده است.

  1. Pokemon Unite

 بهترین بازی های موبایل 2021

Pokemon Unite آخرین چیزی بود که طرفداران انتظار داشتند به عنوان یک بازی MOBA دریافت کردند. در این بازی به جای نبرد با حریفان و کشتن آنها باید به جمع آوری پوکومون ها بپردازید و با ذخیره آنها در مناطق خاصی برای کسب امتیاز استفاده کنید.گیم پلی این بازی بسیار شبیه MOBA های محبوب مانند League of Legends یا Dota 2 است. این بازی توسط تیم سخت گیر Tencent در استودیوهای Timi در حال توسعه است ، که قبلاً روی COD Mobile و PUBG Mobile از محبوب ترین بازی های جهان کار کرده است . این بازی در ماه جولای بر روی نینتندو سوییچ عرضه شد و در ماه سپتامبر در  iOS و اندروید راه اندازی شد.

  1. Clash  از بهترین بازی های موبایل 2021

 بهترین بازی های موبایل 2021

Clash Royale ، Clash of Clans  یکی از محبوب ترین سری ها در تاریخ بازی های موبایل است و اکنون این شرکت سه بازی جدید را ارائه می دهد(Clash Quest  وClash Mini  و Clash Heroes ) که هر کدام توسط تیم متفاوتی در داخل شرکت توسعه داده می شود .چیزی که در مورد Supercell می دانیم این است که بازی های این شرکت همیشه دارای سطح باور نکردنی از جلای رنگ هستند. همه بازی ها در ژانرهای مختلف قرار می گیرند. Clash Quest  یک بازی استراتژی تک نفره با عناصر ژانر مچ تری است.  بازیکنان به طرق مختلفی نیروهای خود را بر روی صفحه می چینند تا با دشمنان مبارزه کنند.از آنجایی که در هر مرحله تعداد محدودی نیرو در اختیار خواهید داشت باید کاملا حساب شده و با استراتژی عمل کنید تا موفق شوید.همچنین می توانید برای عملکرد بهتر نیروهای خود را ارتقا دهید. Clash Mini ، همانطور که از نامش پیداست ، نوعی بازی رومیزی در جهان Clash است که به نظر می رسد شبیه به مبارزان خودکار مانند Auto Chess و Teamfight Tactics باشد. بازی نهایی ، Clash Heroes ، یک RPG اکشن همکاری است.  که برای پشت سر گذاشتن مراحل مختلف باید با حریفان متعدد مبارزه کنید. همه این عناوین هنوز در مراحل اولیه توسعه هستند ، بنابراین هنوز در مورد تاریخ انتشار رسمی اطلاعاتی در دست نیست. با این حال ، با توجه به شجره نامه باورنکردنی Supercell ، اینها برخی از هیجان انگیزترین بازی های آینده هستند که باید به آنها توجه کنید.

  1. Apex Legends

ا بهترین بازی های موبایل 2021

در حالی که اخبار مربوط به نسخه موبایلی Apex Legends اندک بوده است ، احتمالا Apex Legends به عنوان یک بازی  Battle Royale به زودی به دستگاه های تلفن همراه می رسد. مدت کوتاهی پس از انتشار اصلی بازی ، شرکت تأیید کرد که نسخه موبایلی در دست ساخت است. بازی در حال حاضر در نسخه بتا در فیلیپین و هند قرار دارد ، بنابراین کاربران آن مناطق می توانند آن را بلافاصله امتحان کنند. این بازی از ابتدا برای موبایل دوباره طراحی شده است ، که به معنی کنترل های لمسی و بهینه سازی های دیگر است. متأسفانه ، این بدان معناست که قادر به بازی چند پلتفرمی با رایانه یا کنسول نخواهد بود.

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*