حتما این تجربه را داشته اید که در برای بیان احساسات خود به جای متن از استیکر استفاده کنید .پک های استیکر زیادی توسط پیام رسان های اجتماعی هر ساله به این برنامه ها افزوده می شود که می توانید از آنها استفاده کنید .اما اگر قصد دارید از استیکر های اختصاصی خود استفاده کنید در این مقاله نحوه ساخت استیکر واتساپ را به شما آموزش می دهیم .

در حال حاضر پیام رسان واتس اپ پرکاربردترین پیام رسان در میان کاربران ایرانی می باشد .زیرا واتس اپ یک برنامه پرقدرت است که با استفاده از آن می توانید پیام های متنی ،صوتی و فایل های مختلف را ارسال کنید.همچنین می توانید از آن برای برقراری ارتباط صوتی و تصویری با مخاطبان خود استفاده کنید. امنیت بالای پیام رسان واتس اپ باعث شده است بیش از یک میلیارد کاربر این برنامه را به عنوان اولین پیام رسان خود انتخاب کنند.همچنین وجود نسخه تحت وب و پلتفرم دسکتاب ، از دیگر دلایل محبوبیت این پیام رسان است.

ساخت استیکر برای واتساپ

استیکر های شخصی خود را تنها در چند مرحله آسان ایجاد کنید! استیکرهای جالب را در WhatsApp ارسال کنید و چت های خسته کننده گروهی را جذاب کنید! استیکرهای تک یا کل پک استیکرها را به اشتراک بگذارید!

دانلود و نصب برنامه

استیکر واتساپ

ابتدا برای ساخت استیکر واتساپ باید برنامه Sticker Maker را از طریق Play Store دراندروید، AppStore در ios و یا سایت های معتبر در ویندوز دانلود کنید.برای این کار کافیست در نوار جستجوی برنامه مورد نظر، Sticker Maker را تایپ کرده و بر روی گزینه نصب کلیک کنید .

مراحل ساخت استیکر واتساپ

1. برای شروع ، یک نام جذاب برای بسته استیکر خود انتخاب کنید .

استیکر واتساپ

2. عکسهایی که می خواهید به استیکر تبدیل کنید را از گالری انتخاب کنید و یا با استفاده از قسمت camera عکس جدیدی بگیرید.حداکثر 30 عکس از گالری خود می توانید اضافه کنید .

استیکر واتساپ

3. می توانید با ابزارهای موجود عکس ها را برش دهید یا از فایل های شفاف PNG استفاده کنید . حتی می توانید به استیکرهایی که ساختید متن اضافه کنید .

استیکر واتساپ

4. حال با زدن دکمه Add to whatsApp ،استیکر هایی را که ساخته اید به واتساپ اضافه کنید .

استیکر واتساپ

5. استیکرها را برای دوستان خود در WhatsApp ارسال کنید و آنها را در گروه ها به اشتراک بگذارید. استیکرهای شما در WhatsApp پخش می شوند و دیگران نیز می توانند از آنها استفاده کنند .

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*