بهترین برنامه های ویرایش عکس می تواند کیفیت عکس های شما را بهبود بخشد و ارتقا دهد . تمام عکس های شما چه یک عکاس معمولی باشید ، چه حرفه ای ، پس از استفاده از یکی از برنامه های موجود در لیست پایین، بهتر به نظر می رسد . بنابراین چطور یک برنامه می تواند یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس با گوشی محسوب شود؟ باید بصری و آسان برای استفاده باشد ، همچنین ، هیچ کس نمی خواهد ساعت ها در منوها جستجو کند تا تنظیمات مناسب را پیدا کند. بهترین برنامه های ویرایش عکس همچنین باید مجموعه ای جامع از ابزارها را برای درخشش واقعی عکس های شما ارائه دهند. و در نهایت ، این برنامه ها باید قابلیت  اشتراک گذاری تصاویرتان را با خانواده و دوستان بسیار ساده کنند.

نحوه انتخاب بهترین برنامه های ویرایش عکس

حوزه برنامه های مرتبط با ویرایش عکس بسیار رقابتی است. بنابراین هنگامی که یکی از برنامه ها دارای ویژگی محبوبی می شود ، سایر برنامه ها سریعاً به دنبال آن حرکت می کنند. با این حال ، به طور کلی ، بهترین برنامه های ویرایش عکس به دو دسته تقسیم می شوند: برنامه هایی که برای مصرف کنندگان روزانه طراحی شده اند و برنامه هایی که بیشتر به عکاسان حرفه ای یا علاقه مندان توجه دارند. ما هر دو نوع برنامه را در این لیست قرار داده ایم. اکثر بهترین برنامه های ویرایش عکس تعداد مشخصی از ویژگی ها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند ، اما برای مجموعه کامل ویژگی ها باید ماهانه یا سالانه اشتراک بپردازید.

بهترین برنامه های ویرایش عکس کدامند؟

  1. PicsArt

بهترین برنامه ویرایش عکس با گوشی

PicsArt بهترین انتخاب ما از بین برنامه های ویرایش عکس است ، زیرا سرگرم کننده و استفاده از آن بسیار آسان است . این برنامه خلاقانه ، ابزارهای ویرایش تصویر عالی و انواع زیادی از فیلترهای جذاب را ارائه می دهد. علاوه بر این ، می توانید برچسب های سرگرم کننده را به سرعت انتخاب یا ایجاد کنید ، تصاویر خود را در کلاژهای قابل تنظیم ترکیب کنید ، متن هنری اضافه کنید و به اشتراک بگذارید. می توانید از Remix Chat برای اشتراک گذاری و ویرایش مشترک عکس ها با 150 میلیون کاربر ماهانه PicsArt یا فقط با دوستان خود استفاده کنید. دنبال کردن آموزش های درون برنامه ای آسان است و چالش های موجود در برنامه ، کاربران را وادار می کند تا آثار خود را بر اساس نوع خاصی از ویرایش یا موضوع ارائه دهند. برندگان با رای کاربران انتخاب می شوند. با این حال ، تبلیغات PicsArt در میانه مراحل ویرایش ظاهر می شود که گاها آزار دهنده است . برای خاموش کردن آنها و برای داشتن ویرایشگر ویدیو ، به علاوه ابزارها ، فیلترها و محتوا بیشتر باید یک حق بیمه 11.99 دلار برای یک ماه یا 55.99 دلار در سال خریداری کنید.

2.     Snapseed

بهترین برنامه ویرایش عکس با گوشی

Snapseed  برای عکاسان حرفه ای مناسب است که می خواهند زمانی را برای ایجاد تصویر خلاقانه صرف کنند. به این ترتیب ، دارای مجموعه ای کامل از ابزارهای ویرایش درجه یک ، از جمله برس های ویرایش انتخابی ، به علاوه مجموعه ای زیبا از فیلترهای مربوط به فیلم (مانند Lens Blur ، Retrolux و Double Exposure) است. برای عکاسان حرفه ای ، Snapseed نه تنها سرگرم کننده بلکه اعتیادآور نیز می باشد. وقتی وارد تنظیمات می شوید ، از طیف وسیعی از نوردهی ، رنگ ، ابزارهای پوشش و تغییر شکل ، برس ها و فیلترها متحیر خواهید شد . از آنجا که ویرایش غیر مخرب است ، همیشه می توانید به Stack (لایه های ویرایش) بروید و هرگونه تغییری را تنظیم یا حذف کنید. یا می توانید از قلم مو Stacks برای اعمال جلوه فقط روی قسمتی از تصویر خود استفاده کنید. علاوه بر این ، می توانید مجموعه ای از ویرایش هایی را که روی یک تصویر اعمال کرده اید را ذخیره کنید و در صورت نیز همان تغییرات را برای  عکس های دیگر اعمال کنید و یا با سایر کاربران به اشتراک گذارید. ابزارهای عالی Snapseed و ویرایش غیر مخرب ، آن را به یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس برای عکاسان حرفه ای که نیاز به صرف زمان برای تنظیم دقیق تصاویر خود دارند ، تبدیل می کند. برنامه را می توانید به صورت رایگان نصب و استفاده کنید .

3.   Adobe Photoshop Camera

بهترین برنامه ویرایش عکس

Adobe Photoshop Camera  به دلیل هوش مصنوعی یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس است که جلوه های ویژه را قبل یا بعد از عکاسی با دوربین خود اعمال می کند. دوربین فتوشاپ از فیلترهایی به نام "لنز" برای اعمال جلوه های ویژه یا تنظیم رنگ ، روشنایی و وضوح استفاده می کند. اما چیزی که دوربین را خاص می کند استفاده از Adobe Sensei است که به طور خودکار نوع عکس (عمودی یا افقی) را مشخص می کند و ماسک هایی را برای قسمت های کلیدی مانند چهره یا آسمان ایجاد می کند. Adobe  وعده می دهد که به طور منظم لنزهای جدیدی (همه رایگان) اضافه می کند ، برخی از آنها توسط هنرمندان مشهور و تأثیرگذار ایجاد شده است. از آنجا که هر یک از لنزها دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند ، می توانید ساعت ها وقت صرف ویرایش  عکس کنید. برنامه رایگان است و نسخه ممتازی وجود ندارد.

4.     Pixlr یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس

بهترین برنامه ویرایش عکس با گوشی

Pixlr  یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس برای عکاس معمولی است که می خواهد فقط کمی تنظیم دقیق انجام دهد یا جلوه هایی به آن اضافه کند و سپس در هر شبکه اجتماعی که در تلفن خود قرار دارد به اشتراک بگذارد. تسلط بر رابط کاربری ساده آسان است ، بنابراین می توانید از بازی با تصاویر خود لذت ببرید. Pixlr  دارای انواع متنوعی از ابزارهای آسان برای تنظیم عکس است ، بدون اینکه شما را با انتخاب های مختلف خسته کند. فیلترهای جلوه ویژه ، روکش ها و حاشیه ها به طور کلی جذاب هستند. برچسب های کارتونی متنوع و سرگرم کننده هستند. نسخه ممتاز (1.99 دلار در ماه یا 11.99 دلار در سال) تبلیغات را خاموش می کند و محتوای بیشتری از (برچسب ، روکش ، حاشیه و فونت) ارائه می دهد. در حالی که عکاسان حرفه ای ابزارهای ویرایش Pixlr را بسیار ساده می دانند ، کاربران معمولی از خلاقیت موجود در برنامه لذت خواهند برد.

5.    Adobe Lightroom

بهترین برنامه ویرایش عکس با گوشی

نسخه موبایل Adobe Lightroom مبتنی بر ابر (cloud) است یعنی این برنامه امکان ذخیره کل عکسها و دسترسی به فایل های اصلی و ویرایش شده را در تمام دستگاه های شما (تلفن همراه ، لپ تاپ و دسکتاپ) فراهم می آورد . بنابراین ، هنگامی که با برنامه Lightroom (از 9.99 دلار در ماه) را بطور کامل خریداری می کنید ، در حال خرید یک اکوسیستم قدرتمند پردازش عکس هستید که کنترل و کیفیت سطح حرفه ای را ارائه می دهد. با این حال ، اگر تنها چیزی که می خواهید یک برنامه ویرایش عکس درجه یک در تلفن یا تبلت خود باشید ، Lightroom Mobile مستقل رایگان است ، یا می توانید ماهانه 4.99 دلار برای اشتراک Premium که 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی به شما می دهد بپردازید. Lightroom Mobile  با ده ها ابزار برای تغییر نور  ، رنگ ، ویرایش انتخابی ، فیلترها و موارد دیگر مجموعه بسیار کاربردی را برای شما فراهم آورده است. اکثریت قریب به اتفاق ویرایش ها شامل کنترل های لغزنده ، با پاسخگویی سریع است ، بنابراین شما دقیقاً می دانید که تنظیمات چگونه بر عکس شما تأثیر می گذارد. علاوه بر این ، ویرایش ها مخرب نیستند ، بنابراین همیشه می توانید به تصویر اصلی خود بازگردید. Lightroom Mobile  یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس برای کسانی است که قصد دارد از عکس های خود بهترین استفاده را ببرد.

6.    Google Photos

بهترین برنامه ویرایش عکس با گوشی

Google Photos  تنها برنامه عکاسی است که ما آن را برای هر دستگاه تلفن همراه ضروری می دانیم. اگر تا به حال تمام فایل های رسانه ای خود را هنگام گم شدن تلفن یا خراب شدن آن از دست داده اید ، این برنامه راهکاری مناسب برای جلوگیری از رخ دادن چنین فاجعه ای است. در حالی که فقط دارای حداقل ابزارهای ویرایش است ، Google Photos  عکس ها و ویدیوهای شما را سازماندهی می کند ، اشتراک گذاری آسان را ارائه می دهد و  مهمتر از همه  به طور خودکار از کل گالری تصاویر شما در ابر پشتیبان گیری می کند. به طور یکپارچه با همه دستگاه های شما که برنامه در آن نصب شده است شامل تلفن های اپل ، لپ تاپ ، تبلت و رایانه های رومیزی همگام سازی می شود. ویژگی های ویرایش عکس گوگل طوری طراحی شده اند که نیاز به ورودی بسیار کمی از کاربر دارند و به همین دلیل سریع و ساده هستند. Google Photos همچنین یکی از بهترین انتخاب های ما برای ذخیره سازی و اشتراک گذاری عکس است. فقط به خاطر داشته باشید که در ژوئن 2021 قوانین مربوط به میزان ذخیره رایگان در آن تغییر کرد. در حال حاضر ، بارگذاری 15 گیگابایت  عکس برای شما رایگان حساب می شود. اگر می خواهید فضای بیشتری داشته باشید ، باید هزینه آن را بپردازید ، قیمت ها از 1.99 دلار در ماه برای 100 گیگابایت شروع می شود.

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*