ایرپاد3 اپل پس از معرفی اولین ایرپاد در سال 2016 توسط این شرکت، طراحی کاملاً جدیدی دارند. نسل سوم AirPods با قیمت 179 دلار، شباهت بسیاری به AirPods Pro دارد. اپل صدای آن‌ها را ارتقا داده، ویژگی‌های جدیدی مانند ردیابی سر صوتی فضایی را اضافه کرده، با مقاومت IPX4 در برابر آب، آنها را بادوام‌تر کرده و عمر باتری آن‌ها را افزایش داده است.

چیزی که در مورد AirPods بدون تغییر باقی می‌ماند، سهولت استفاده و یکپارچگی عمیق آن‌ها با اکوسیستم دستگاه‌های اپل از جمله iPhone، iPad، Mac، Apple TV و Apple Watch است. اگر از طرفداران اپل هستید، همچنان ویژگی‌های انحصاری مانند راه‌اندازی بصری آیفون، اشتراک‌گذاری صدا، تعویض خودکار دستگاه و سایر ترفندهای نرم‌افزاری را دریافت می‌کنید که به AirPods کمک می‌کنند تا در بالاترین سطح خود باقی بمانند. ایرپادهای نسل سوم همچنین از پشتیبانی گسترده تری Find My برخوردار می شوند تا در صورت گم شدن به شما کمک کند مکان آنها را پیدا کنید.

بررسی ایرپاد3 اپل : طراحی

این ایرپادها اساساً شبیه ایرپاد پرو هستند و نوک گوش‌هایشان جدا شده است. آنها خطوط مشابهی دارند، به خصوص اکنون که اپل ساقه ها را 33 درصد کوتاه کرده است. همچنین بلندگوهای مشکی ، میکروفون و دریچه‌هایی در اطراف هر هدفون وجود دارد. این عناصر سخت افزاری آنقدر برجسته شده اند که من تعجب می کنم که اپل AirPods های جدید را به رنگ مشکی برای استتار آنها ارائه نمی دهد. آنها هنوز فقط در رنگ سفید موجود هستند. ژست‌های ضربه‌ای ایرپادهای قدیمی از بین رفته‌اند. کنترل‌های غیرقابل تغییر اپل، پخش رسانه را کنترل می‌کنند، و می‌توانید سیری را با فشار طولانی فراخوانی کنید. اما برای تنظیم صدا یا تغییر لیست پخش، فرمان‌های صوتی «Hey Siri» را نیز در اختیار دارید.

ایرپاد3 اپل

برخلاف Pros، هیچ سر گوش سیلیکونی برای تناسب قابل تنظیم وجود ندارد. اپل مانند ایرپادهای استاندارد قبلی خود، این بار نیز یک طراحی پلاستیکی یک اندازه و سخت را عرضه می کند. آنها هدفون هایی با سبک باز هستند که به عمق کانال گوش شما کشیده نمی شوند. بسیاری از مردم راحتی ایرپادها را دوست دارند. عارضه جانبی اصلی این نوع طراحی این است که صدای زیادی از بیرون وارد می کنند.

اپل می گوید که در هنگام طراحی ایرپادهای نسل سوم، تحقیقات زیادی از کاربران انجام داده است که شامل هزاران اسکن گوش، نقشه های حرارتی و غیره است. آن‌ها آنقدر خوب می‌مانند که دیگر نگرانی نسبت به افتادن آنها روی زمین نخواهید داشت. این نگرانی همیشه در ایرپادهای قدیمی وجود داشت.

اگر مرتباً از این AirPods به عنوان یک همراه در باشگاه استفاده کنید. ایرپادها و کیس آن ها اکنون دارای IPX4 برای مقاومت در برابر آب و عرق هستند.  همچنین یک «حسگر تشخیص پوست» جدید روی هر هدفون وجود دارد که جایگزین حسگر قدیمی مادون قرمز می‌شود.این تکنولوژی به  ایرپادها می‌گوید که وقتی از گوش‌های شما خارج می‌شوند، مکث کنند (یا وقتی دوباره در گوشتان قرار می‌گیرند، از سر بگیرند). اپل می‌گوید این حسگر می‌تواند تفاوت بین گوش‌ها یا فضاهای تنگ مانند جیب شلوار را تشخیص دهد .اما برای اطمینان خاطر بیشتر توقف خودکار نیز وجود دارد.

بررسی ایرپاد3 اپل: کیفیت صدا

اپل درایور آکوستیک و آمپلی فایر را در نسل سوم AirPods به طور کامل بازطراحی کرده است. این شرکت قصد دارد نمایه صدایی شبیه به AirPods Pro به آنها بدهد. ایرپادهای جدید برای تقویت بیشتر صدای خود از همان ویژگی EQ تطبیقی ​​مانند Pros و Max استفاده می کنند.

روی هر هدفون یک میکروفون رو به داخل وجود دارد که آنچه را که می شنوید تجزیه و تحلیل می کند و طبق ادعای اپل، خروجی را در زمان واقعی به بهترین شکل و منحصر به فرد برای گوش شما تنظیم می کند. نمی توان گفت که صدای بهبود یافته به دلیل طراحی مجدد درایورها، گنجاندن EQ تطبیقی ​​یا ترکیبی از هر دو است. ایرپادهای نسل سوم عملکرد بهتری را در هدایت صدا به گوش شما انجام می دهند.

بررسی ایرپاد3 اپل: عمر باتری و کیس شارژ

ایرپاد3 اپل

در مورد عمر واقعی باتری، اپل می گوید ایرپادهای نسل سوم می توانند شش ساعت پخش مداوم و در مجموع 30 ساعت با احتساب شارژ مجدد کیس داشته باشند. این یک بهبود متوسط ​​در طول پنج ساعت و تخمین های "بیش از 24 ساعت" نسبت به مدل قبلی است.

کیس شارژ اکنون به صورت افقی باز می شود - درست مانند قاب AirPods Pro - اما به طور قابل توجهی کوچکتر از آن است. از نظر اندازه کلی به قاب اصلی AirPods نزدیک‌تر است، اگرچه کمی ضخیم‌تر است. این کیس همچنان دارای پورت لایتنینگ برای شارژ سیمی است و از شارژرهای بی سیم سازگار با Qi نیز پشتیبانی می کند. اپل می گوید قاب جدید AirPods برای کار با شارژرهای MagSafe این شرکت طراحی شده است.

بررسی ایرپاد نسل سوم: صدای فضایی با ردیابی سر

مانند AirPods Pro و Max، ایرپاد3 اپل می توانند به صورت پویا صدا را در هر هدفون تنظیم کنند، همانطور که سر خود را از این طرف به سمت دیگر می چرخانید، منبع صدا را به iPhone، iPad، Mac یا Apple TV که در حال تماشای آن هستید متصل نگه می دارد.

هنگامی که در حال تماشای فیلم در Netflix، HBO Max، Disney Plus، Amazon Prime Video یا سایر برنامه‌های محبوب هستید، این ردیابی سر می‌تواند تجربه‌ای فراگیر و سرگرم‌کننده برای شما فراهم آورد. برای مواقعی که شخصی در خانه خواب است و نمی‌توانید از نوار صوتی یا سیستم فراگیر خود در Apple TV استفاده کنید، می‌توانید با AirPods و ردیابی سر صدای فضایی به صورت خصوصی گوش دهید. اپل به موارد استفاده دیگری نیز فکر کرده است: در تماس های گروهی FaceTime، صدای فضایی یک میدان صوتی حرفه ای ایجاد می کند .

به طور خلاصه، زمانی که صحبت از ویدیو به میان می‌آید، صدای فضایی می‌تواند شگفت‌انگیز باشد، اما ما هنوز در مراحل اولیه بخش موسیقی هستیم و این هنوز دلیلی برای خرید این هدفون‌ها نیست.

بررسی ایرپاد3 اپل : کیفیت تماس و اتصال

ایرپادها مدت‌هاست که قهرمان تماس‌های صوتی بوده‌اند و با مجموعه نسل سوم، اپل در تلاش است تا وفاداری تماس‌های FaceTime را با استفاده از کدک جدید AAC-ELD برای بازتولید صدای واضح‌تر بهبود بخشد. همچنین در قسمت بیرونی هر ایرپاد مش آکوستیک وجود دارد که به منظور کاهش صدای باد است. با وجود ساقه‌های کوتاه‌تر، عملکرد کلی میکروفون عالی باقی می‌ماند و اگر می‌خواهید هدفون‌هایی داشته باشید که تضمین می‌کنند در تماس‌ها به وضوح پاسخ دهید، ایرپادهای جدید به راحتی قابل توصیه هستند.

ایرپاد3 اپل

بررسی ویژگی  Find My ایرپاد3 اپل

اپل همچنین به AirPods جدید سطح عمیق تری از یکپارچگی با برنامه خود داده است. همیشه می‌توانید یک صدا را برای پیدا کردن هدفون گمشده (در نزدیکی) پخش کنید . اکنون ایرپادهای نسل سوم همان ویژگی «یافتن نزدیک» را مانند AirPods Pro و Max دارند.

این یک رابط AirTags مانند برای تعیین دقیق محل قرارگیری AirPods در صورت نزدیکی به آنها است. رابط کاربری به شما می‌گوید چه زمانی ایرپادها در «نزدیک» هستند و سپس مکانشان را هنگامی که دقیقاً در نزدیکی آن‌ها قرار دارید نشان می‌دهد. اما اگر واقعا آنها را پیدا نکردید، اکنون می‌توانید حالت گمشده را نیز فعال کنید و در صورتی که AirPods گم شده شما در محدوده میلیون‌ها دستگاه iOS دیگر قرار داشته باشد، به شما هشدار داده شود.

جمع بندی

ایرپاد3 اپل اولین بازطراحی بزرگ هدفون های بی سیم واقعی و محبوب اپل هستند. از نقطه نظر تناسب اندام و راحتی، من فکر می کنم اپل موفق شده است. اینها هنوز هم هدفون های فوق العاده سبک وزن هستند . کیفیت صدا تا حدی بهبود یافته است و ایرپادهای نسل سوم نسبت به مدل های قبلی خود در هنگام فعالیت بهتر عمل می کنند. علاوه بر این، عمر باتری طولانی‌تری دارید و ویژگی‌های خوبی مانند ردیابی سر صدای فضایی دارید . اگر ایرپادهای قدیمی‌تر دارید که دیگر نمی‌تواند شارژ نگه دارد، اینها ارتقای ارزشمندی هستند.

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*