CAD یکی از نرم افزارهای خاصی است که نیازمند سیستم پیشرفته است. این بدان معناست که شما باید به دنبال لپ‌تاپی باشید که بتواند همزمان نرم‌افزار طراحی پیشرفته و سایر برنامه‌های مشابه را مدیریت کند.آیا می خواهید بهترین لپ تاپ مناسب اتوکد را پیدا کنید؟ در این راهنما، مشخصاتی را که باید قبل از خرید لپ تاپ اتوکد جستجو کنید، پیشنهاد می کنیم. چند سال پیش، اکثر معماران و مهندسان برای ارائه طرح ها و ایده های خود به مشتریان به رایانه های رومیزی خود وابسته بودند. با این حال، امروزه با پیشرفت زیرساخت‌ها، نیاز متخصصان برای خروج از دفتر خود و ارائه پیشنهادات در سایت‌ ها همراه داشتن لپ تاپ را ضروری کرده است. اتوکد یک منبع حیاتی برای معماران و طراحان است که به آنها اجازه می دهد تا طرح های دو بعدی و سه بعدی ایجاد کنند. به غیر از طرح ها، تحلیلی ارائه می دهد که به لپ تاپ هایی با مشخصات بالا نیاز دارد.

آموزش انتخاب لپ تاپ مناسب اتوکد:

1. پردازنده: نسخه چهار هسته ای یا بالاتر

پردازنده سخت افزاری است که تمام محاسبات را انجام می دهد. اگر طرح های سه بعدی می سازید، به یک پردازنده بسیار سریع نیاز دارید. پردازنده چهار هسته ای با چند هسته غنی شده است که به فایل ها اجازه می دهد در مدت زمان کوتاهی سریعتر اجرا شوند. اگر بودجه مشکلی ندارد، پردازنده چهار هسته ای i7 نسل هشتم اینتل بهترین گزینه ممکن خواهد بود. با این حال، اگر قصد خرید لپ‌تاپ با بودجه محدود را دارید، بهترین گزینه‌های موجود i5 نسل هشتم و i7 نسل هفتم هستند. اگر طرح های دو بعدی می سازید، دیگر نیازی به خرج کردن پول برای لپ تاپ های سطح بالا ندارید. یک نوت بوک دو هسته ای کار را بدون زحمت انجام می دهد.

پردازنده مناسب اتوکد

2. رم: 8 یا 16 گیگابایت

هرچه رم بالاتر باشد، می توانید کارهای پیچیده تری را به آرامی انجام دهید. عملکرد لپ تاپ با توجه به میزان رم نصب شده تعیین می شود. رم های 8 گیگابایتی برای CAD های اولیه به اندازه کافی خوب هستند. با این حال، اگر عملیات‌های قابل تقاضاتری را اجرا می‌کنید که به ویژگی‌ها و پردازش‌های پیشرفته و برخی برنامه‌های دیگر نیاز دارند، می‌توانید 16 گیگابایت رم را انتخاب کنید.

3. گرافیک لپ تاپ مناسب اتوکد: 512 مگابایت یا بیشتر

لپ تاپ مناسب اتوکد به کارت‌های گرافیکی پیشرفته مانند لپ‌تاپ‌های بازی نیاز ندارد. اما به یک کارت گرافیک اختصاصی نیاز دارد که به ارائه فایل ها با بهترین تصاویر واضح ممکن کمک کند. برای کارهای طراحی دو بعدی، می توان لپ تاپی را انتخاب کرد که دارای 256-512 مگابایت VRM باشد. با این حال، کسی که روی طراحی و ساخت سه بعدی کار می کند باید به سراغ کارت گرافیکی با ویژگی های پیشرفته و حداقل 512 مگابایت VRM برود.

لپ تاپ مناسب اتوکد

4. عمر باتری: 3 تا 8 ساعت

چنین برنامه های طراحی مقدار زیادی انرژی مصرف می کنند که می تواند باتری شما را در عرض چند ساعت گرم کند. بنابراین به دنبال یک لپ‌تاپ با باتری پشتیبان عالی باشید تا بتوانید بدون هیچ زحمتی بدون شارژ مکرر دستگاه خود کار کنید، حتی زمانی که از دفتر یا میز کار خود دور هستید. برخی از لپ‌تاپ‌ها عمر باتری فوق‌العاده‌ای تا ۷ ، ۸ ساعت دارند. اگر کار شما به مسافرت زیاد نیاز دارد، می توانید یک جفت باتری اضافی نیز بخرید. نرم افزار طراحی با ویژگی های پیشرفته، توسعه یافته است که برای تولید تصاویر سه بعدی روی صفحه نمایش به انرژی بیشتر و پردازش بالایی نیاز دارد.

5. اندازه نمایشگر: 14 اینچ یا بیشتر

جدا از این ویژگی‌ها، لپ تاپ مناسب اتوکد باید اندازه صفحه نمایش نزدیک به 17 اینچ داشته باشد. طراحان به مانیتوری با صفحه نمایش درخشان و کیفیت پیکسلی شفاف نیاز دارند. صفحه نمایش بزرگ متخصصین را از فشار روی چشمانشان نجات می دهد. یک لپ تاپ با فناوری IPS و ویژگی های فول اچ دی با فضای ذخیره سازی عالی گزینه مناسبی برای طراحی سه بعدی شما خواهد بود.

لپ تاپ مناسب اتوکد

جمع بندی برای لپ تاپ مناسب اتوکد

سرمایه‌گذاری روی یک لپ‌تاپ با ویژگی‌های سطح متوسط که در حین انجام کارهای سنگین یا استفاده همزمان از برنامه‌های مختلف قفل می کند، فقط اتلاف وقت و پول است. در عوض، روی رایانه ای سرمایه گذاری کنید که در کنار ویژگی های ذکر شده در بالا، زمان پاسخگویی عالی دارد. از آنجایی که کار مانند طراحی نیاز به پردازش بسیار سریع دارد و بارگذاری صفحات یا نمودارها می تواند آزاردهنده باشد . طراحان سه بعدی برای پشتیبانی از کار خود به یک مانیتور یا یک لپ تاپ با ویژگی های فوق العاده ممتاز نیاز دارند که بسته به انتخاب لپ تاپ گاهی اوقات ممکن است پرهزینه باشد. برعکس، طراحان دوبعدی می توانند بدون زحمت روی لپ تاپ های استاندارد خود کار کنند. اگر کار شما به مسافرت زیاد نیاز دارد، باید یک لپ تاپ باریک بخرید که به راحتی در همه جا حمل شود. اطمینان حاصل کنید که لپ تاپ شما دارای یک سیستم خنک کننده عالی است که می تواند سیستم را در حین کار طولانی خنک کند.

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*