در جال حاضر بازی های بتل رویال علاقه مندان بسیاری دارد.شرکت Activison با انتشار بازی Call of Duty Warzone   این سبک بازی را دچار تغییرات اساسی کرده است. وارازون بازی رایگان است که با 150 نفر دیگر باید به رقابت بپردازید و تلاش کنید تا آنها را از دور رقابت خارج کنید تا برنده میدان شوید.در این مقاله سیستم مورد نیاز وارازون را برای شما آورده ایم تا درصورتی که از علاقه مندان بازی هستید بتوانید از اجرای بازی برروی سیستم خود لذت ببرید.

آیا می توانم Warzone را اجرا کنم؟

سیستم مورد نیاز Call of Duty: Warzone به اندازه‌ای کم است که اکثر رایانه‌های شخصی بازی می‌توانند آن را اجرا کنند. ارزان‌ترین کارت گرافیکی که می‌توانید روی آن استفاده کنید Nvidia GTX 670 یا Radeon HD 7950 است، اما کارت‌های گرافیکی توصیه‌شده Nvidia GTX 970 یا AMD RX 580 هستند. برای پردازنده نیز نیاز نیست نگران باشید با دارا بودن  Intel Core i3-434 به راحتی می توانید از بازی لذت ببرید. با این حال، برای برآورده کردن مشخصات پیشنهادی توسعه‌دهنده، به پردازنده قدرتمندتر اینتل Core i5-2500K یا AMD Ryzen 5 1600X نیاز دارید. 8 گیگابایت رم برای اجرای Warzone کافی است اما 12 گیگابایت تجربه پایدارتری را ارائه می دهد. تنظیمات شما هر چه باشد، برای اجرای Warzone به 175 گیگابایت فضای روی هارد دیسک یا SSD بازی خود نیاز دارید.

 سیستم پیشنهادی مورد نیاز وارازون

حافظه :  12 GB
کارت گرافیک : NVIDIA GeForce GTX 970
پردازنده :  AMD Ryzen 5 1600X
اندازه فایل : 175 GB
سیستم عامل : Windows 10

حداقل سیستم مورد نیاز وارازون

حافظه :  8 GB
کارت گرافیک :  AMD Radeon HD 7950 / R9 280
پردازنده :  Intel Core i3-4340
اندازه فایل : 175 GB
سیستم عامل : Windows 7

سیستم مورد نیاز بازی وارازون

دانلود بازی وارازون

برای دانلود Warzone می توانید به این سایت  Battle.net launcherسر بزنید.

Warzone Steam

در حال حاضر، این بازی در انحصار لانچر Battle.net است، هیچ نسخه Warzone Steam یا Epic Game Store وجود ندارد. این بازی همچنین از طریق Xbox Game Pass در دسترس نیست، اما ممکن است در آینده تغییر کند.

به روز رسانی Call of Duty: Warzone Pacific

اگر مدتی است که Call of Duty: Warzone را بازی نکرده‌اید،  ممکن است تعجب کنید که Verdansk کجا رفته است. از 8 دسامبر، پس از به روز رسانی Call of Duty: Warzone Pacific، Caldera تنها نقشه قابل بازی در وارازون شد. با این حال، شما فقط می‌توانید از تسلیحات Vanguard در حالت‌های Vanguard Royale و Vanguard Plunder بازی استفاده کنید، زیرا توسعه‌دهندگان می‌خواهند «فرصتی را برای بازیکنان جدید فراهم کنند تا بدون مواجهه با بارهای تمام‌شده به داخل بپرند».

سیستم مورد نیاز بازی وارازون

تنظیمات بازی وارازون

اگر شما به دنبال راهی برای افزایش فریم در ثانیه هستید، باید بتوانید تنظیمات بازی را تغییر دهید. ابتدا باید Motion blur، Tessellation، Texture resolution, shadow map resolutionو cache shadows را برای افزایش نرخ فریم کم کنید. اگر کارت RTX دارید، می‌توانید از Nvidia DLSS نیز استفاده کنید، که به ایجاد تعادل بین تصاویر عالی و تعداد فریم در ثانیه بالا کمک می‌کند.

چهار تنظیمات DLSS برای انتخاب وجود دارد. عملکرد فوق العاده، عملکرد خوب، متعادل و باکیفیت، بنابراین ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی می تواند برای تنظیمات مانیتور بازی 4k و دستگاه های قدیمی تر که از پنل 1080p استفاده می کنند، پاسخگو باشد. البته، Warzone با فناوری تأخیر کم انویدیا Reflex نیز سازگار است، بنابراین اگر ماوس یا مانیتور بازی سازگار دارید، باید بتوانید ورودی خود را افزایش دهید.

راهنمای عملکرد COD Warzone

لکنت COD Warzone و مشکلات FPS توسط کاربران گزارش شده است. غیرفعال کردن VSync می تواند در این مورد کمک کند، اما باید مطمئن شوید که آخرین درایورهای کارت گرافیک را از سازنده خود دارید. بهبود عملکرد COD Warzone را می توان با تنظیم وضوح رندر، غیرفعال کردن anti-aliasing و غیرفعال کردن ray tracing ایجاد کرد. برخی از کاربران همچنین با غیرفعال کردن Discord Overlay افزایش فریم در ثانیه را گزارش کرده اند.

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*