برترین بازی های جدید که در سال 2022 و بر روی PS5، Xbox Series X، Nintendo Switch، PC و غیره منتشر می شوند را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم. با شروع سال جدید میلادی، زمان خوبی است تا به آینده همه بازی های جدید برای سال 2022 و بعد از آن نگاه کنیم. به لطف مراسم اخیر The Game Awards 2021، انبوهی از اعلان‌ها و بازیهای جدید برای امسال وجود دارد. این لیست از بازی هایی که در این مقاله آورده ایم کاملاً جامع نیست، اما برخی از بزرگترین بازی های سال 2022 و پس از آن را برایتان انتخاب کرده ایم.

Rainbow Six Extraction

پلتفرم :  PS4, PS5, Xbox Series X, Xbox One, PC, Google Stadia, Amazon Luna
تاریخ انتشار : January 20, 2022

جدیدترین بازیهای 2022

قبلاً با نام Rainbow Six Quarantine شناخته می‌شد،البته این نام به دلایل بسیار خوبی تغییر کرده است. این یک اسپین آف از Rainbow Six Siege است که اکشن چندنفره مشترک مشابهی را ارائه می دهد که در آن باید با تیم خود برای مبارزه و شکست دادن یک نوع بیگانه انگل مانند به نام Archaeans بازی کنید.

Dying Light 2 

پلتفرم : PC, PS4, Xbox One
تاریخ انتشار : February 4, 2022

جدیدترین بازیهای 2022

Dying Light 2شاید تنها بازی زامبی باشد که برای آینده به آن نیاز خواهید داشت. Techland با Dying Light اصلی در سال 2015 شروع فوق العاده ای داشت و دنباله آن قصد دارد این پارامترها را از هر نظر به طور سالم گسترش دهد. Dying Light 2 با دنیای واکنش‌گرا، روایت‌های جذاب، مبارزات دقیق و جلوه‌های بصری به‌شدت ارتقا یافته یکی از بازی های جدید و هیجان انگیز سال 2022 است و همه چیزهایی را که  در یک بازی انتظار دارید ، خواهید داشت.

بازی جدید Sifu در سال 2022

پلتفرم : PS4, PS5, PC
تاریخ انتشار : February 8, 2022 Sifu

جدیدترین بازیهای 2022

یک بازی کاملاً جدید از Sloclap است.در این بازی، شما به عنوان یک دانشجوی جوان کونگ فوکار بازی می کنید که به دنبال انتقام پس از قتل خانواده اش است. این بازی بر روی یک مکانیسم پیری منحصر به فرد متمرکز شده است، جایی که اگر اشتباهی مرتکب شوید، می توانید زندگی خود را عوض کرده و دوباره امتحان کنید و از اشتباهات خود درس بگیرید. اما،اگر خیلی پیر شوید ، خواهید مرد و مجبور می شوید از نو شروع کنید.

Horizon Forbidden West

پلتفرم : PS5. PS4
تاریخ انتشار : February 18, 2022

جدیدترین بازیهای 2022

یکی دیگر از بازی های جدید سال 2022 Horizon Forbidden West است . این بازی رسماً به دنبال Horizon Zero Dawn که در سال 2017 منتشر شد ، عرضه خواهد شد . این بار به فضای آخرالزمانی سانفرانسیزو در آمریکا سفر خواهیم کرد. تریلری که در جریان رویداد Future of Gaming سونی منتشر شد، نشان داد که Horizon Forbidden West برای PS5 منتشر خواهد شد و مناظر زرق و برق دار، پر جنب و جوش، موجودات جدید ، ماشین‌های بزرگ و  جالب‌تر از همه سکانس‌های زیر آب را به نمایش می‌گذارد. بدون شک با بازگشت به دنیای منحصر به فرد Guerrilla Games که در نهایت بر روی کنسول نسل بعدی عرضه شد، اسرار بیشتری برای کشف خواهیم داشت.

Gran Turismo 7

پلتفرم : PS5
تاریخ انتشار : March 4, 2022

جدیدترین بازیهای 2022

تریلر جدیدی از Gran Turismo 7 مدل‌های خودرو را به‌قدری واقعی نشان می‌دهد که تقریباً بوی بنزین را حس می‌کنیم و به بازگشت گزینه‌های سفارشی‌سازی فوق‌العاده عجیب در همه چیز، از موتور گرفته تا عکس برگردان اشاره کرد. هرمن هالست، رئیس استودیو پلی‌استیشن، گفت که بازی Gran Turismo 7 عناصری را از کل فرنچایز بیرون می‌کشد که دیدنشان بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود.

بازی جدید Triangle Strategy در سال 2022

پلتفرم : Nintendo Switch
تاریخ انتشار : March 4, 2022

جدیدترین بازیهای 2022

به عنوان دومین بازی از سری HD-2D، Triangle Strategy دارای گرافیک سبک اسپرایت است . با بازی به عنوان لرد تازه منصوب شده،در میدان نبرد به جنگجویان فرماندهی می‌کنید، تصمیم‌های بزرگی می‌گیرید که سرنوشت قاره Norzelia را رقم می‌زند و خود را گرفتار بازی قدرت بین ملت‌ها می‌شوید. از زمان عرضه نسخه ی نمایشی در اوایل سال جاری، اسکوئر انیکس فاش کرد که بازخورد بازیکنان را در نظر گرفته است تا تعداد زیادی از تغییرات درخواستی بازیکن را در نسخه آینده ایجاد کند.

Tiny Tina's Wonderlands

پلتفرم : PS5, PS4, Xbox Series X, Xbox One, PC
تاریخ انتشار : March 25, 2022

جدیدترین بازیهای 2022

این بازی بر شخصیت اصلی Borderlands یعنی Tiny Tina (با صداپیشگی اشلی برچ) تمرکز دارد. یک بازی داستان محور برای حداکثر چهار بازیکن خواهد بود، اما بر خلاف دیگر عناوین Borderlands یک محیط فانتزی بالا پر از هیولاها، گنج ها و حتی یک اژدها خواهد بود. تینا ریز قواعد را در این دنیا وضع می‌کند.

Forspoken

پلتفرم : PS5, PC
تاریخ انتشار : May 24, 2022

جدیدترین بازیهای 2022

تیم Luminous Production متشکل از برخی از توسعه دهندگانی است که روی Final Fantasy 15 کار کرده اند. به عنوان اولین ماجراجویی از استودیو، Forspoken داستان فری، زن جوانی از نیویورک را دنبال می کند که خود را در دنیای متخاصم Athia می یابد. Forspoken یک بازی با قدرت‌های جادویی، پارکور و بسیاری از موجودات دنیای دیگر که این بازی را در صدر لیست بازی های جدید سال 2022 قرار می دهد.

بازی جدید Kirby and the Forgotten Land در سال 2022

پلتفرم : Nintendo Switch
تاریخ انتشار : Spring 2022

جدیدترین بازیهای 2022

Kirby and the Forgotten Landرسما توپ صورتی دوست‌داشتنی را برای یک ماجراجویی پلتفرمینگ جدید در سوییچ بازمی‌گرداند. در دنیایی اسرارآمیز که در آن بقایای تمدن گذشته در ساختمان های متروکه ای که مناظر را تزئین می کنند، دیده می شود، ما در حال حاضر سوالات زیادی داریم. چه اتفاقی برای این مکان افتاد؟ همه کجا رفتند؟ و کربی چگونه به اینجا رسید؟ به عنوان اولین ماجراجویی سه بعدی در سری کربی، دلایل مختلفی برای هیجان زده شدن درباره بازگشت این قهرمان کوچک اما قدرتمند وجود دارد.

Redfall

پلتفرم : Xbox Series X, PC
تاریخ انتشار : Summer 2022

جدیدترین بازیهای 2022

Arkane Austin در حال ساخت یک بازی تیراندازی جهان باز با نام Redfall است. این مکان در شهر جزیره ای ردفال، ماساچوست، در محاصره خون آشام هایی است که جلوی نور خورشید و دسترسی کامل به جزیره را گرفته اند. شما با تعداد انگشت شماری از بازماندگان دیگر گرفتار شده اید، که باید با هم متحد شوند و از سلاح های ابتکاری استفاده کنند تا سعی کنند به قاتلان خون آشام نهایی تبدیل شوند.

بازی جدید Saints Row در سال 2022

پلتفرم : PS5, PS4, Xbox Series X, Xbox One, PC
تاریخ انتشار : August 23, 2022

جدیدترین بازیهای 2022

شما Sains را از ابتدا می‌سازید، و در نقش رئیس با گروه کوچکی از دوستان که تازه شروع به کار کرده‌اند، بازی می‌کنید. این تصمیمات شما خواهد بود که باند تازه تاسیس را شکل می دهد و می توانید با تصمیم گیری در مورد اینکه می خواهید چه نوع اربابی باشید،داستان بازی را مطابق میل خود پیش ببرید.

Sonic Frontiers

پلتفرم : PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, Switch, PC
تاریخ انتشار : Holiday 2022

جدیدترین بازیهای 2022

جوجه تیغی آبی معروف برای یک ماجراجویی جدید بازگشته است که در آن شما چیزی را تجربه خواهید کرد که به عنوان "آزادی منطقه باز" توصیف می شود. در حالی که در جزایر Starfall در حال عبور از دشمنان قدرتمند هستید، متوجه خواهید شد که با سرعت در مناطق جنگلی، بیابان و غیره می‌روید. اولین تریلر سینمایی که در جریان جوایز بازی 2021 به نمایش گذاشته شد، نگاهی به برخی از این مناظر، با سازه‌های سر به فلک کشیده و آبشارهای وسیع داشت.

گردآورنده :فاطمه خوشبختی

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*