لپ تاپ HP EliteBook Revolve 810 G2 ، لپ تاپ خوش ساخت نسل دومی از کمپانی مطرح اچ پی است. ایم لپ تاپ لمسی که قابلیت چرخش 360 درجه نیز دارد ، در زمان انتشار خود طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. در ایم مقاله قصد داریم به بررسی دومین نسل از سری EliteBook Revolve 810 یعنی G2 بپردازیم.

طراحی

طراحی لپ تاپ HP EliteBook Revolve 810 G2 همانند مدل قبلی خود شامل یک شاسی براق از جنس منیزیم و آلومینیوم و روکشی نرم می باشد که نه تنها هنگام حمل دستگاه ، بلکه هنگام استفاده از آن نیز احساس راحتی به کاربر منتقل می کند. از مزایای دیگر بدنه ی این لپ تاپ می توان به عدم افتادن رد اثر انگشت روی آن اشاره کرد. به جز قسمت زیرین دستگاه که مشکی مات است ، تمامی سطوح دارای رنگ نقره ای آلومینیومی می باشند.

لپ تاپ HP EliteBook Revolve 810 G2 با ابعاد 11.2 در 8.4 در 0.8 اینچ و وزن 1.36 کیلوگرمی خود ، 30 درصد نازک تر و 20 درصد سبک تر از مدل قبلی خود یعنی لپ تاپ HP EliteBook Revolve 810 G1 می باشد. این لپ تاپ در هفت آزمایش MIL SPEC-810G با سربلندی بیرون آمده است که نشان می دهد دستگاه مستحکمی است. در سمت راست این لپ تاپ یک دکمه تنظیم صدا ، یک کلید برق کشویی و یک کلید قفل چرخشی قرار گرفته است. قسمت پایینی لپ تاپ نیز به دو پنل تقسیم شده است که یکی برای باتری و دیگری برای دسترسی آسان به قطعات داخلی مانند هارد و رم می باشد.

طراحی لپ تاپ HP EliteBook Revolve 810 G2


صفحه نمایش

صفحه نمایش لپ تاپ HP EliteBook Revolve 810 G2 با ابعاد 11.6 اینچی خود پنلی لمسی با رزولوشن 1366x768 پیکسل و کیفیت HD را دارا است. وجود این امر که نمایشگر از Corning Gorilla Glass 2 ساخته شده ،باعث می شود که کیفیت خوبی را در کنار اسقامت بالا مشاهده کنید. این صفحه نمایش با میانگین روشنایی 376 لوکسی خود ، از میانگین رده ی لپ تاپ های هم رده ی خود ، عملکرد بهتری دارد. هرچند برخی رقبا همچون XPS 12 با 434 لوکس بهتر از 810 G2 هستند. هم چنین گفتنی است که صفحه نمایش لمسی 810 G2 ، تا 10 انگشت را به طور همزمان با سرعتی قابل قبول پشتیبانی می کند.

صفحه نمایش لپ تاپ HP EliteBook Revolve 810 G2

کیبورد و تاچ پد

کیبورد لپ تاپ HP EliteBook Revolve 810 G2 در عین کوچک بودن ، بازخورد بسیار خوبی را در هنگام استفاده و کار کردن ارائه می دهد. این صفحه کلید با وجود شاسی کوچک خود ، دکمه های جزیره ای بزرگ و با فاصله مناسبی دارد که باعث می شود اشتباهات تایپی تا حد زیادی کاهش یابد. ضمنا بافت شنی مانند دکمه ها نیز باعث می شود انگشتان دست در جای خود ثابت بمانند و سر نخورند. صفحه کلید HP 810 G2 ، دارای نور پس زمینه می باشد که به طور یکنواخت روشنایی مناسبی را ارائه می دهد.

تاچ پد لپ تاپ HP EliteBook Revolve 810 G2 با ابعاد 3.5 در 1.9 اینچی خود ، نسبت به کوچک بودن خودِ لپ تاپ ، ابعاد قابل قبولی دارد. این صفحه ی لمسی ، بازخورد متوسطی را به کاربر ارائه می دهد. سرعت و دقت پیمایش ها روی این تاچ پد تا حدودی قابل قبول هستند.

کیبورد لپ تاپ HP EliteBook Revolve 810 G2

باتری

باتری لپ تاپ HP EliteBook Revolve 810 G2 ظرفیتی 44 وات ساعتی دارد. این باتری در تستی که در آن روشنایی صفحه نمایش روی 150 نیت تنظیم شده و وبگردی با استفاده از اتصال به اینترنت از طریق WiFi را شبیه سازی می کند ، حدود 5 ساعت و نیم دوام آورده است. این مقدار حدود 20 دقیقه کمتر از XPS 12 و حدود نیم ساعت کمتر از XPS 12 می باشد. به طور خلاصه باتری این لپ تاپ عملکرد متوسطی را ارائه می دهد.

باتری لپ تاپ HP EliteBook Revolve 810 G2


صدا

اسپیکر های لپ تاپ HP EliteBook Revolve 810 G2 از نوع استریو هستند و با توجه به اندازه ی کوچک لپ تاپ با استفاده از قابلیت DTS Studio Sound صدای خوب و باکیفیتی را ارائه می دهند. متاسفانه همانند بسیاری دیگر از لپ تاپ های صنعتی ، صدا از کمبود بیس رنج می برد. در آخر پیشنهاد می شود برای تجربه ی صدای بلندتر و حرفه ای تر از بلندگو های خارجی استفاده کنید.

اسپیکر های لپ تاپ HP EliteBook Revolve 810 G2


اتصالات

اتصالات لپ تاپ HP EliteBook Revolve 810 G2 بیشترا در پشت دستگاه قرار گرفته اند. به طوری که دو پورت یو اس بی نسل سوم USB 3.0 ، DisplayPort، یک اسلات قفل Kensington و یک پورت اترنت در پشت لپ تاپ قرار گرفته اند. در سمت راست لپ تاپ نیز یک پورت اختصاصی برای اتصال دستگاه به داک ، جک 3.5 میلی متری ترکیبی صدا و اسلات کارت microSD قرار گرفته اند.

پورت های لپ تاپ HP EliteBook Revolve 810 G2

ویژگی های مثبت

  • طراحی محکم و سبک
  • صفحه نمایش خوب
  • کیبورد مطلوب

ویژگی های منفی

  • طراحی قدیمی
قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*