ویندوز 10 به شما اجازه نصب غیرقانونی را نمی دهد در واقع شما نمی توانید به راحتی به نصب نرم افزارهای کرک شده آن بپردازید. من هم مثل همه شما بارها آن را امتحان کردم، اما نتوانستم آن را نصب کنم.

شاید به ذهنتان برسد که به ویندوز 7و8 خود باز گردید،اما آیا راهی وجود دارد که نرم افزارهای غیرقانونی را روی ویندوز 10 نصب کرد.خوشبختانه، من این راه را پیدا کردم و اکنون قصد دارم آن را با همه شما به اشتراک بگذارم. گاهی اوقات، ما پول زیادی برای خرید نرم افزارها یا بازی های گران قیمت برای رایانه شخصی خود نداریم، اما همه ما می خواهیم آن را بازی کنیم. در این مورد، ما به سراغ نرم افزارهای غیرقانونی می رویم و تعداد زیادی وب سایت وجود دارد که نرم افزارهای گران قیمت را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند.

اگر قبلاً آن را نمی دانستید، استفاده از نرم افزارها یا بازی های کرک شده غیرقانونی است. سایت هایی که ارائه می دهند نیز قانونی نیستند. اما هنوز، ما مردم عادی نمی توانیم برای نرم افزارهای گران قیمت پول بپردازیم.بگذارید راهی را به شما نشان دهم که به شما در نصب نرم افزارهای کرک شده در ویندوز 10 کمک می کند.

نحوه نصب نرم افزارهای کرک شده در ویندوز 10 [گام به گام]

ممکن است هنگام نصب نرم افزارهای کرک شده با خطاهای متفاوتی در رایانه شخصی خود مواجه شده باشید. زمانی که می‌گوید «مدیر دستگاه به شما اجازه نصب آن را نمی‌دهد» یا گاهی اوقات پوشه ftp. یافت نمی‌شود. اصولاً وقتی آن نرم افزار را نصب می کنید، پوشه ftp با آن است، اما در حین نصب ویندوز 10 به طور خودکار آن را حذف می کند اگر حاوی هر گونه کرک یا چیزی شبیه به آن باشد. به همین دلیل است که شما این خطا را دریافت می کنید. راه خلاص شدن از شر این خطاها در زیر نشان داده شده است.

1) ابتدا کادر اعلان را از سمت راست باز کنید و به قسمت All Settings بروید.

2) سپس به آخرین گزینه یعنی Update & security بروید.

نصب نرم افزار کرک

3) حالا وارد گزینه Windows Defender شوید.

نصب نرم افزار کرک

4) کمی به پایین اسکرول کنید و گزینه Exclusions را خواهید دید که می گوید "Windows Defender فایل های حذف شده را اسکن نمی کند و رایانه شما را در برابر بدافزار آسیب پذیرتر می کند".

5) روی «Exclude a folder» کلیک کنید.

نصب نرم افزار کرک

6) گزینه In folders بر روی نماد مثبت کلیک کنید تا یک پوشه حذف شود.

7) یک تب با درایو ویندوز C ظاهر می شود.

نصب نرم افزار کرک

8) روی فایل های برنامه دوبار بزنید و سپس فایل نرم افزاری را که می خواهید اجرا کنید انتخاب کنید.

نصب نرم افزار کرک

9) روی دکمه Exclude this folder تب کنید.

10) همین! اکنون می‌توانید از آن نرم‌افزار یا بازی بر روی رایانه شخصی خود لذت ببرید، حتی اگر نسخه سرقتی یا کرک شده باشد.

نصب نرم افزار کرک

توجه: اگر می خواهید آن استثنا را حذف کنید، کافی است روی آن کلیک کنید و روی حذف کلیک کنید. این یکی از راه هایی است که می توانید برای نصب نرم افزارهای کرک شده روی ویندوز 10 استفاده کنید. راه های دیگر مانند مسدود کردن فایروال ویندوز پس از غیرفعال کردن اسکن آنتی ویروس است.

گردآورنده:فاطمه خوشبختی

قوانین ثبت نظر
  • کِی لپ نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید.
  • نظراتی که در رابطه با قیمت محصولات ثبت می شوند، تایید نمی شوند.
*
*
*